Stimmt vestigt zich op nieuwe locatie in Enschede

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:01

Persbericht - Digital agency Stimmt (voorheen Velten Media) is vanaf deze week gevestigd in Enschede. Na een maandenlange verbouwing werd afgelopen maandag intrek genomen in het voormalig Grolsch-hoofdkantoor op het Roombeek, dat plek biedt voor meer dan 15 bedrijven en in totaal honderden mensen.

Het nieuwe kantoor heeft een rijke historie. Het is één van de weinige panden in het gebied die tijdens de vuurwerkramp in 2000 intact is gebleven. Een groot deel van de wijk werd volledig verwoest en is inmiddels helemaal omgetoverd tot een moderne woonwijk met alle voorzieningen op loopafstand. Niet alleen de wijk heeft de afgelopen jaren een metamorfose ondergaan, het pand is namelijk van binnen ook helemaal aangepakt. Er is de afgelopen maanden hard gewerkt aan de realisatie van een innovatief gebouw met slimme ontvangst- en toegangstechnieken evenals centrale lunch- en vergadervoorzieningen. De metamorfose van de buitenkant is onlangs gestart, waar ook het nodige zal gebeuren. Het pand krijgt een andere kleur en er wordt een dakterras gerealiseerd.

Het nieuwe kantoor van Stimmt, gelegen op de derde verdieping, is helemaal van deze tijd. Er is meer dan voldoende ruimte om te werken, te bewegen en te groeien. Het is voorzien van zit/sta-bureau’s, veel groen en flexibele werkplekken. Naast enkel een plek om te werken, wil Stimmt haar medewerkers ook een plek bieden om te loungen en te ontspannen. Hiervoor zijn meerdere plekken gecreëerd waaronder een aparte loungeruimte met grote open keuken, een bar en een aantal relaxte zithoeken. Alles natuurlijk voorzien van goede koffie.

Op dit moment bestaat het team van Stimmt uit 15 vaste medewerkers, terwijl het nieuwe kantoor ruimte biedt aan het dubbele aantal. Daardoor is er voldoende ruimte om de groeiambitie van Stimmt op korte termijn te vervullen. Afgelopen jaar werd ook een werklocatie in Amsterdam geopend.

Over Stimmt:

Stimmt richt zich op het design en het development van websites, webshops en webapplicaties en wil daar ‘digital awesomeness’ creëren. Stimmt werkt voor klanten als Van Merksteijn, Nedap, Freshtival, Sigmax, boxers.nl, SciSports, Masters of Hardcore en Akyla.