Persbericht - Nieuwkomer Spoken Agency staat genoteerd in de Fonk50. In deze welbekende lijst van FonkOnline vind je de bureaus die volgens hun opdrachtgevers in 2019 het best presteren op creativiteit en effectiviteit, èn de bureaus die zich hebben doen gelden als de beste business activators van 2019.
Spoken Agency is een bureau dat (spoken word) artiesten aanbiedt als voice over en creative copywriter ten behoeve van tv- en radiocommercials en ook online campagnes. Daarnaast leveren ze met een aantal bewezen creatieve concepten ook sprekers en artiesten voor de commerciële evenementenwereld. Founder Justin Samgar noemt zijn agency de brug tussen creatieve woordkunst en commerciële storytelling.
Op het gebied van content creatie scoort Spoken Agency een 8,27 en staat daarmee op de derde plek in deze categorie van de Fonk50. Een plek waar Justin erg trots op is omdat zij als agency pas twee jaar actief zijn en het allemaal begon omdat hij 10 jaar geleden besloot om als dichter zijn geld te gaan verdienen.
“Het kijken naar de marktbehoefte en het continu zoeken, ontwikkelen en verbeteren van creatieve diensten die ik aanbied, hebben mij en dit agency uiteindelijk hier gebracht. Wij zijn als agency enorm trots op deze plek in de Fonk50 en dit is een enorme stimulans om door te groeien. Op naar nog meer mooie verhalen en momenten en natuurlijk op naar tevreden opdrachtgevers in 2020!”
Naast deze mooie notering tussen de 50 beste bureaus van Nederland, stond Spoken Agency deze maand ook in PS Het Parool en was te zien bij het NOS Jeugdjournaal. Dit vanwege een succesvolle Sinterklaascampagne waarbij iedereen met gedichtenstress één dag lang gratis gedichten kon aanvragen op deschoneschrijvers.nl.