Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

SPOKEN AGENCY – De brug tussen creatie en commercie

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:59

Persbericht - Zoals Spoken Agency oprichter Justin Samgar het zelf zegt, “Spoken word is een krachtige en authentieke manier van storytelling die raakt, beweegt en inspireert”.

Met zijn bedrijf Spoken Agency biedt hij sinds twee jaar creatieve diensten aan voor commerciële organisaties. Op de vernieuwde website kun je artiesten en creatieven vinden die graag meewerken en -denken aan commerciële evenementen en campagnes.

Ook biedt Spoken Agency naast dichters en spoken word artiesten nu ook andere podiumkunstenaars, sprekers en presentatoren aan. “Onze artiesten en creatieven weten hoe ze een publiek moeten bereiken, zowel live bij hun optredens als online op social media. Daarom werken we als artiesten vaak mee aan bedrijfsevenementen en als creative copywriters en voice overs aan online campagnes, maar ook aan tv- en radiocommercials.”

Wil jij zelf een keer de kracht van het gesproken woord ervaren? Dinsdag 18 juni organiseert Spoken Agency een showcase in hotel The Dylan in Amsterdam, The Dylan Talks X Spoken Agency.

De avond begint met een spoken word meditatiesessie van Justin Samgar begeleid door de magische cellomuziek van The Wong Janice. Een performance die nog niet eerder te zien was. Na deze introductie in de wereld van het mediteren, volgt een literair hoofdmenu met spoken word artiesten Ike Krijnen en Naomi Veldwijk-Grant. Met veel gevoel tonen beiden hun liefde voor de stad Amsterdam die als een rode draad door de optredens loopt.

En natuurlijk gaan de bezoekers niet naar huis zonder dat De Schone Schrijvers een klein gedichtje op maat voor iedereen hebben geschreven.

Over Spoken Agency
Sinds 2010 is Justin Samgar actief als dichter en artiest in opdracht voor media, bedrijven en brands. Omdat hij gelooft dat authentieke kunst en passie beter werken dan de gelikte verkooppraatjes die we allemaal kennen. Omdat de vraag naar zijn creatieve diensten is gegroeid besloot hij in 2017 om deze unieke methode door te zetten op grotere schaal en startte hij Spoken Agency. Inmiddels werken zij mee aan campagnes en evenementen van de grote brands die we allemaal kennen.