Persbericht - Amsterdam, 7 april 2020 - PAY. is vandaag wederom uitgeroepen tot beste Payment Service Provider van Nederland in de Emerce top 100. Deze waardering danken wij aan de stemmen van beslissers uit de online industrie, werkzaam in onder andere online marketing, ICT en e-business.
Trots op deze prestatie
Graag komt Marc Dumortier, CEO bij PAY. nog even terug op zijn woorden van vorig jaar, toen PAY. deze toppositie ook al in ontvangst mocht nemen: “Zoals we vorig jaar hebben beloofd, hebben wij ook dit jaar de lat weer hoog gelegd voor onszelf. En met succes! Wij voelen ons bij PAY. enorm vereerd om wederom de erkenning te mogen krijgen van al onze klanten en partners met het behalen van deze prachtige score. Het is voor ons een bevestiging dat de persoonlijke benadering en de kwaliteit in techniek en service door onze klanten en partners worden gewaardeerd.”
Dank aan klanten & partners
Marc Dumortier, CEO bij PAY. spreekt met veel trots zijn dankbetuiging uit richting klanten en partners: “Wij zijn heel blij bij PAY. met deze erkenning. In naam van alle medewerkers van PAY. willen wij iedereen hartelijk danken voor het vertrouwen. Wij beseffen heel goed dat we zo’n prijs moeten verdienen, elke dag opnieuw. We willen graag onze klanten, partners, businessrelaties en betaalmethoden bedanken voor hun vertrouwen. Deze prestatie hadden wij niet zonder hen kunnen realiseren.” Tevens spreekt Marc het commitment uit dat PAY. ook in de volgende jaren deze kracht en innovatie voort zal zetten.
Bekroning op ons werk
In 2017, 2019 en nu ook in 2020 is PAY. uitgeroepen tot beste Payment Service Provider van Nederland. Olaf Kok, COO & Founder van PAY: “Dat voelt als een bekroning op ons werk. Bij PAY. geloven we in een combinatie van de meest innovatieve techniek, een optimale customer service én een enorme drive om steeds weer vooruit te gaan en beter te worden. Neemt een klant PAY, dan krijgt hij bijna een inhouse specialist. Wij willen het beste voor de merchant. Daarom zijn we ontzettend eigenwijs en gaan voor onze merchants door het vuur. Onze innovatieve en conversie-verhogende betaaloplossingen brengen (web)winkels naar een hoger niveau. PAY. denkt mee, maar groeit ook mee met je bedrijf.”
Een zo hoogwaardig mogelijke service en de beste betaaloplossingen
Het grootste geheim van PAY. is volgens Kok dat ze niet alles willen en hoeven. “De nuchtere tukker in mij ziet de cijfers en die zeggen dat alles werkt. Vanuit die rust maak je goede beslissingen.”
PAY. streeft daarbij nog altijd de doelstelling na die sinds 2012 al staat: als betrouwbare en innovatieve Payment Service Provider een zo hoogwaardig mogelijke service en de beste betaaloplossingen aan merchants en partners bieden.