Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Persbericht - Online je brood verdienen met De Online Marketing Tornado

Door de Coronacrisis zijn ondernemers nu meer dan ooit op zoek naar manieren om online hun brood te verdienen. Daar is nu een blauwdruk voor.

Online marketingspecialisten Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren van de Internet Marketing Unie (IMU), typten ten tijde van ‘patient zero’ net de laatste letters van het manuscript van De Online Marketing Tornado. Het boek waarin alle kennis die ze in de afgelopen 10 jaar vergaard hebben, samenkomt. Tonny en Martijn runnen 6 succesvolle bedrijven op het gebied van online marketing (IMU en Traffic Leaders), communitymanagement (Huddle), sales (Salespassie) en web- en betaalsoftware (Phoenix en Plug&Pay). Ze hebben al hun inzichten en ervaring gebundeld in dit boek.

Run op online cursussen

Martijn: “Onze mailbox en social media ontploften. En we zagen een run op onze cursussen en softwaretools die mensen helpen om hun online business op te zetten of op te schalen. We moesten opschieten met dat boek! Iedere ondernemer zou in onze ogen toegang moeten hebben tot deze kennis. Vooral nu.”

Gratis kennis

Dus er ging gas op die lolly. En de mannen namen een rigoreus besluit. “Om ondernemers tegemoet te komen gaan we dit boek niet verkopen, maar gratis weggeven. We zullen alleen een vergoeding vragen voor de druk- en verzendkosten. Deze zijn door de dikte van het boek overigens iets hoger uitgevallen dan gepland. In eerste instantie was het boek zelfs te dik om door de brievenbus te passen, haha! Gelukkig konden we nog iets doen aan de papierdikte waardoor hij nu zonder problemen bij iedereen op de deurmat kan vallen.”

Volautomatische marketingmachine

De Online Marketing Tornado is een model, bedoeld om als een magneet te werken voor jouw ideale doelgroep. De tornado zal deze mensen ‘opzuigen’ in een volautomatische marketingmachine, waar ze worden omgezet in leads en klanten. Als de wind weer is gaan liggen blijven je klanten achter als diehard fans en ambassadeurs van je merk.

Het boek is vanaf 6 april te verkrijgen via IMU.nl/tornado

De Internet Marketing Unie is in 2010 ontstaan aan de keukentafel van Tonny Loorbach. Tien jaar later runt hij samen met compagnon Martijn van Tongeren het IMU imperium vanaf de Herengracht in Amsterdam. De IMU is er om ondernemers te helpen groeien via het internet. Door de beste tips en nieuwste online marketingtrends te delen via talloze e-books, blogs, video’s, cursussen, podcasts en evenementen. Gelijkgestemde ondernemers verbinden binnen onze IMU Community is de missie. Ook faciliteren we je – middels onze software – om je website bezoekers, conversie, funnels, automatisering en daarmee je vrijheid als ondernemer te vergroten. 

Delen op:
LinkedInFacebookTwitter