Persbericht - Tegenwoordig gaat bijna alles via internet. Praten, shoppen, daten, informatie opzoeken, noem maar op, het gebeurt allemaal online. Ook voor bedrijven wordt het internet steeds belangrijker en speelt het een rol in de inkomsten die een bedrijf ontvangt. Ze verkopen hun producten via een webshop of trekken nieuwe klanten aan via de website en sociale media. Om zo ver te komen moeten de bedrijven echter ook gevonden worden, en dat blijkt voor sommigen nog best een moeilijk punt.
Om potentiële klanten te kunnen trekken dienen de websites van bedrijven naar voren te komen in zoekmachines, en om als één van de eerste resultaten te verschijnen bij deze zoekmachines dienen websites aan een aantal zaken te voldoen. De hoeveelheid teksten op een website zijn hier een belangrijk punt voor, evenals de kwaliteit van deze teksten en de regelmaat waarop deze teksten op de website blijven verschijnen. Zoekmachines zetten websites die met grote regelmaat nieuwe teksten online zetten vooraan in de zoekresultaten, en dan helemaal wanneer de teksten niet alleen uniek zijn maar ook kwalitatief en geoptimaliseerd voor de zoekmachines. Websites waarvan de laatste tekst een half jaar geleden gepubliceerd is en die teksten heeft die deels overeenkomen met andere bestaande teksten zullen juist op de achtergrond verdwijnen of zelfs helemaal niet worden opgenomen in de zoekresultaten.
Content moeilijk bij te houden
Het is dus belangrijk om regelmatig nieuwe teksten te publiceren op je website, maar ook op de bijbehorende blogs, sociale media en andere kanalen. Zo blijft het bedrijf in de aandacht bij zowel zoekmachines als mogelijke klanten. Het kan echter lastig zijn om constant nieuwe kwalitatieve teksten te blijven publiceren. Jij hebt het zelf waarschijnlijk al druk zat met andere zaken, je collega’s hebben zo hun eigen taken, en in het schrijven van een goede nieuwe tekst gaat ook nog best wel wat tijd zitten. Het publiceren van een nieuw artikel of een nieuwe blog wordt dan nog wel eens achterop de to-do lijst geschoven of gewoonweg geschrapt.
Laat je content schrijven bij Contentabonnement.co
Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om dit niet zelf meer te hoeven regelen. Bij Contentabonnement.co gaat een professionele copywriter voor jou aan de slag om met regelmaat nieuwe teksten voor jouw bedrijf te creëren. Door middel van een abonnement is het enige wat jij hoeft te doen het plaatsen van een opdracht. De copywriter gaat vervolgens met zorg aan de slag met de tekst. Het onderwerp wordt onderzocht, de tekst geschreven, en daarna wordt het ook nog geoptimaliseerd en geredigeerd. Voor jou is het maar eventjes wachten, want al in korte tijd wordt er een unieke en geoptimaliseerde tekst afgeleverd. Het enige wat jij vervolgens nog hoeft te doen is de nieuwe tekst plaatsen op het gewenste kanaal.
Door middel van de abonnementen van Contentabonnement.co kan jij elke maand een gewenste hoeveelheid nieuwe teksten publiceren op je website, je sociale media en in de nieuwsbrief aan je klanten, zonder dat jij daar zelf tijd in hoeft te steken. Kan jij die tijd mooi weer gebruiken om nog een kop koffie te drinken.