Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Persbericht - Maxilia Relatiegeschenken staat opnieuw in CrossBorder Top 30

Maxilia Relatiegeschenken is ook dit jaar genomineerd voor de CrossBorder Top 30 en behoort daarmee tot de snelst groeiende Nederlandse e-commercebedrijven die in het buitenland actief zijn. De uitreiking is op 6 september tijdens het CrossBorder Event in Utrecht.

Kans maken op een plek in deze ranglijst van snelst groeiende Nederlandse e-commercebedrijven van 2018 kan alleen met een online omzet van 100.000 euro buiten Nederland in 2016 én een omzetgroei van minimaal 20% over het boekjaar van 2017. Vorig jaar eindigde Maxilia Relatiegeschenken op de vijftiende plek.

Groeimogelijkheden
Het evenement speelt in op de informatiebehoefte van merken en bedrijven over de ontwikkelingen, merkopbouw en groeimogelijkheden in het buitenland. Naast de CrossBorder Top 30 wordt dit jaar voor het eerst de CrossBorder Award uitgereikt voor de beste internationale marketing campagne. Hiervoor gelden: een marketingcase gevoerd buiten Nederland, primair gericht op B2C e-commerce en minimaal twee marketingmiddelen, zoals e-mail.

Maxilia.nl is niet alleen genomineerd voor de CrossBorder Top 30, maar ook in de race voor de Best Online Performance 2018. Vorig jaar won Maxilia de titel en mocht de specialist in promotieartikelen en relatiegeschenken uit Rhenen zich de beste internetleverancier in de promotionele branche noemen.

FD Gazelle van 2017
Daarnaast mag Maxilia de titel ‘FD Gazelle van 2017’ dragen. De titel voor snelst groeiende ondernemingen van Nederland. Deze award wordt jaarlijks uitgereikt door het Financieele Dagblad (FD). De prijs wordt toegekend aan 754 ondernemingen van de 1 miljoen bedrijven in Nederland.

De groei van de hardlopers wordt afgemeten aan de netto-omzet die de afgelopen drie jaar minimaal 20% gestegen moet zijn. Maxilia, al ruim tien jaar specialist in promotieartikelen en relatiegeschenken, won in regio Oost (Utrecht, Overijssel en Gelderland).

De CrossBorder Top 30 wordt bekend gemaakt tijdens het CrossBorder Event op 6 september en is een initiatief van Dexport en Twinkle.