Markt voor bedrukte mondkapjes groeit significant

Laatst bijgewerkt: 10-05-2021 10:06:44

Persbericht - In de huidige samenleving is het mondkapje een ‘verplichte’ accessoire voor ons allemaal geworden. En dat blijft voorlopig ook zo....

In de huidige samenleving is het mondkapje een ‘verplichte’ accessoire voor ons allemaal geworden. En dat blijft voorlopig ook zo. Daardoor is ook de ‘mondkapjesindustrie’ op gang gekomen. Er is een grote vraag naar zowel medische als niet-medische mondmaskers. Mondkapjes bedrukken met het logo van uw bedrijf is dus een slimme marketingtool geworden.
Zo profiteert uw bedrijf van de mondkapjesplicht en kunt u de mondkapjes inzetten als krachtig en kleurrijk promotiemiddel. Met de mondkapjes van Loopper zorgt u voor een effectieve marketinginstrument.

Mondkapjes bedrukken met logo

Of het mondkapje met bedrijfslogo nu gebruikt wordt in het dagelijks leven, in de supermarkt of op evenementen – uw bedrijfslogo kan niet natuurlijk vaak genoeg zichtbaar zijn. Met een bedrukt mondkapje zorgt u ervoor dat uw klanten altijd een kwalitatief en goed mondkapje bij de hand hebben.

De mondkapjes die dienen als promotiemiddel of relatiegeschenk kunnen worden voorzien van uw bedrijfskleuren, uw bedrijfsnaam of logo. U kunt er voor kiezen om het mondkapje te laten bedrukken met een slogan of logo. Bovendien geeft het bedrukken van mondkapjes u veel opties om uit te kiezen: of u nu een kleiner budget hebt of u het kunt veroorloven om voor luxe te gaan, er is voor ieder wat wils.

De voordelen van mondkapjes bedrukken

De te bedrukken mondkapjes hebben een lage aankoopprijs en kunnen dus gebruikt worden voor een breed gespreide promotie. Door het bedrukte logo wordt de klant of uw collega tijdens het gebruik regelmatig aan uw bedrijf herinnerd. Bovendien zien ook veel mensen natuurlijk de bedrukking op het mondkapje, waardoor zo de bekendheid van uw bedrijf verhoogd wordt.
Tegelijkertijd zullen uw klanten de reclame associëren met een positieve ervaring: namelijk de positieve bijdrage die u levert ter voorkoming van een verdere verspreiding van het virus.
Mondmaskers kunnen worden bedrukt op een groot oppervlak door middel van full colour bedrukking of ook in afzonderlijke kleuren. Afhankelijk van het model kunt u kiezen tussen enkel-, dubbel- of drie-laagse mondmaskers van stof. Afhankelijk van het model zijn er mondkapjes van katoen, polyester of microvezel. De grafische vormgevers maken graag vooraf een persoonlijk afdrukvoorbeeld voor u voordat we de mondkapjes bedrukken.

Promotie-effect van mondkapjes bedrukken

Als u op zoek bent naar een geschenk voor uw klanten of potentiële klanten om uit te delen is het bedrukte mondkapje een bijzonder goed idee. Door het compacte formaat en gewicht is het mondkapje echter ook geschikt om uit te delen op beurzen of bedrijfsfeesten. Of sponsort u een sportevenement, dan is het mondkapje natuurlijk ook een geweldig idee om uit te delen voor gratis (tv)-reclame.

Vooral de eenvoudige mondkapjes uit ons assortiment hebben een lage inkoopprijs en kunnen daarom worden gebruikt voor een breed gespreide reclamecampagne. Dankzij het bedrukte logo zal niet alleen de ontvanger regelmatig aan uw bedrijf worden herinnerd wanneer hij of zij het mondkapje gebruikt – voorbijgangers zien ook de reclameopdruk en zo vergroot u de bekendheid van uw bedrijf. Tegelijkertijd zullen uw klanten en collega’s/werknemers de reclame associëren met een positieve ervaring.