Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Marketing as a Solution

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:30:32

Persbericht - Marketing as a Solution – Fueld Online marketing afgestemd op jouw organisatie.

Ook op het marketing & salesvlak is er de afgelopen periode veel veranderd. Veel organisaties realiseren zich, dat de doelgroep benadering ook de komende periode vooral op een remote manier moet plaatsvinden. Maar hebben niet alle kennis en tijd om het gehele spectrum van online marketing succesvol in te zetten. Daarom is het nu mogelijk om de gehele leadgeneratie op basis van de online activiteiten tegen een maandelijks bedrag uit te besteden volgens het Marketing as a Solution (MaaS) concept. MaaS bestaat uit zes verschillende onlinemarketingdiensten met elk hun eigen bijbehorende marketingtools. Deze worden op hun eigen unieke manier ingezet waardoor er een groot gedeelte van de doelgroep bereikt wordt. Verderop in dit artikel worden deze toegelicht.  

Wat is het Marketing as a Solution concept?

Marketing as a Solution is het uitbesteden van een krachtige combinatie van onlinemarketingdiensten, specifiek gericht op de ICT-branche. Deze combinatie wordt doelgericht ingezet om de doelgroep te bereiken en garandeert daardoor een succesvolle online marketingstrategie voor een ICT-organisatie.

Waarom Marketing as a Solution?

Omdat het online marketing speelveld erg breed is en zich met een razend tempo ontwikkelt, is het voor organisaties met een klein marketingteam haast niet mogelijk om al deze facetten te managen en uit te voeren. Zeker niet op het moment dat de PR & communicatieactiviteiten ook aandacht nodig hebben. Door de inzet van MaaS weet je zeker dat je online marketingactiviteiten structureel ingezet worden.

De zes onlinemarketingdiensten waar het MaaS-concept uit bestaat:

Content creatie: de boodschap verpakt in de juiste content zorgt ervoor dat de doelgroep naar de website komt en daar interessante en waardevolle informatie vindt.

Marketing automation: door middel van marketing automation wordt de doelgroep op het juiste moment en via het juiste medium benaderd.

Social media: wordt ingezet als direct communicatiemiddel voor zichtbaarheid, expertpositie en conversie naar de website.

Website-optimalisatie: een geoptimaliseerde website is vindbaar, gebruiksvriendelijk en converterend.

IP tracking: het herkennen en beïnvloeden van website bezoekers op basis van hun kenmerken en gedrag.

Advertising: adverteren op het juiste medium brengt de doelgroep naar de website.

 

Wil je leads genereren binnen je doelgroep en hier een waardevolle relatie mee opbouwen tegen een vast bedrag per maand? Het Marketing as a Solution concept is hiervoor uitermate geschikt!

Jouw Marketing as a solution-proces begint met een strategie sessie. In een strategie sessie bespreken we je doelgroep, de te hanteren werkwijze en onze doelen. We hebben hiervoor drie pakketten gedefinieerd, die qua inhoud aangepast kunnen worden aan de mogelijkheden en wensen van jouw organisatie. Hierdoor krijgt jouw organisatie een grotere naamsbekendheid, ben je beter vindbaar en bereik je jouw doelen. 

 

Wil je meer informatie over het Marketing as a Solution concept?

Dit kun je vinden op https://fueld.nl/marketing-as-a-solution-maas/