Jonge ondernemers starten samen twee bedrijven tijdens corona – Edgeplore & Interics

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:30:23

Persbericht - Gilze, maandag 29 juni 2020 De jonge ondernemers Stef Oomen uit Gilze (30 jaar) en Rick de Keijzer uit Tilburg (24 jaar) starten samen twee bedrijven tijdens de coronacrisis. De afgelopen periode gaf hen het extra zetje om hun dromen na te jagen. Samen zijn zij daarom het reisbureau Edgeplore en het adviesbureau Interics begonnen.

De twee ondernemers en ex-collega’s bij Maxilia.nl hebben een gezamenlijke passie: reizen. En dan vooral unieke, bijzondere reizen. Deze passie willen zij graag delen met de rest van de wereld. Met Edgeplore gaan Stef en Rick zich richten op personeelsreizen en bedrijfsuitjes naar unieke bestemmingen in binnen en buitenland. De focus ligt op samen de blik op de wereld verbreden, wat zorgt voor gewaardeerde medewerkers, meer daadkracht en betere teambuilding.

Het is een lastige periode voor veel bedrijven, waardoor Stef en Rick hebben besloten om zich ook op een andere manier in te zetten voor bedrijven. Hun bedrijf Interics richt zich op het geven van strategisch online marketing advies. Zo helpen zij bedrijven om te groeien, online meer successen te behalen en nieuwe markten te betreden, ook in het buitenland. Een mooie aanvulling op Edgeplore, waarbij de focus ook ligt op het helpen en laten groeien van bedrijven door hun blik op de wereld te verbreden. Meer informatie over de bedrijven is te vinden via www.interics.nl en www.edgeplore.nl.

De twee ondernemers hebben zich gevestigd in een kantoorpand in de Nieuwstraat in Gilze. Hier
gaan zij samen aan de slag voor Edgeplore en Interics. Een deel van het pand kan verhuurd worden. Interesse? Neem voor meer informatie contact op via [email protected] of [email protected].