Foleon stelt Sam Brown aan als VP of Customer Success

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:34

Persbericht - Sam Brown (33) is gestart als Vice President of Customer Success bij Foleon, een toonaangevend platform voor het creëren en publiceren van interactieve webcontent. In deze positie is Brown verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de customer success strategie van Foleon en leidt hij de customer success-, creative services- en support teams.

Internationale ervaring
Brown komt uit Nieuw Zeeland en neemt jaren aan ervaring mee naar Foleon. Hij heeft diverse internationale customer success management functies bekleed in de tech-industrie, meest recentelijk als VP of Customer Success and Sales bij SaaS-organisatie Happeo, een alles-in-één sociaal intranet en samenwerkingsplatform.

Waardegedreven prioritering
Het eerste project voor Brown is het identificeren en prioriteren van de meest waardevolle interacties om ervoor te zorgen dat Foleon-gebruikers maximaal succes behalen. Brown: “Ik kijk ernaar uit om samen te werken met het getalenteerde en gepassioneerde Foleon-team. Momenteel proberen alle drie de klantgerichte teams alles te doen. We moeten ons echter focussen op het bieden van oplossingen die de meeste waarde bieden aan klanten. Het komt uiteindelijk allemaal neer op de ervaring van de eindgebruiker. Als je een echt probleem oplost, dan wordt Foleon een onmisbaar marketingcommunicatiemiddel voor onze klanten.”

Daan Reijnders, oprichter en ceo van Foleon: “Het is fantastisch dat Sam onderdeel wordt van ons managementteam. Hij neemt veel ervaring mee in het opzetten en aansturen van internationale customer success teams. Met Sam aan boord zijn we in staat om onze waardegedreven customer success strategie verder te ontwikkelen. Zo zorgen we ervoor dat onze klanten het meeste uit ons platform halen en helpen we hen om spraakmakende interactieve content te creëren.”