Persbericht - Een virtuele assistent maakt jou het werk super makkelijk! Stel je eens voor dat je wel toekomt aan je actielijst en iedere dag met een opgeruimd gevoel afsluit? Dat je niet steeds wordt opgehouden door allerlei dagelijkse verplichtingen? Verplichtingen zoals het bijhouden van de agenda, het beantwoorden van mails, de boekhouding, afspraken inplannen, het bijwerken van blogs, de website bijwerken of rapportages uitdraaien. Een persoonlijke assistent helpt om te focussen op de taken die er echt toe doen. Hierdoor ben je succesvoller met meer vrije tijd, perfect toch?
Meer weten? Lees de VAZZ Whitepaper
DOWNLOAD VAZZ WHITEPAPER
Taken uitbesteden aan een persoonlijke assistent
- Telefoonbeantwoording, emails of chat
- Agendabeheer
- Bijhouden van social media
- CRM opschonen en aanvullen
- Nabellen van contacten
- Uitwerken van audio-files of podcasts
- Schrijven van webteksten of plaatsen op de website
- Boekhouding en administratieve taken
- Rapportages verwerken
- Relatiegeschenken bestellen
- Online bestellingen doen zoals boodschappen, boeketten, verjaardagscadeautjes
- Online research
- Uitzoeken en boeken van zakenreizen
Samenwerken met je virtuele assistent
Wat zijn aandachtspunten en tips als je gaat samenwerken met een assistent op afstand?
- Investeer tijd in de voorbereiding, welke taken wil je uitbesteden, leer elkaar kennen.
- Maak heldere werkinstructies en stem geregeld af.
- Bespreek hoe er met elkaar gecommuniceerd wordt. Maak hier afspraken over. Bijvoorbeeld via Google Hangouts, Google Docs of Slack.
- Terugkerende arbeidsintensieve taken zijn ideaal voor een virtual assistent.
- Stem planning met elkaar af.
Tarieven virtuele assistent
Vanaf 10 uur per maand kun je gebruik maken van een virtuele assistent. De kosten hiervoor zijn €220 per maand. 40 uur per maand gebruik maken van VAZZ kan al voor €720,- per maand. Kijk gerust op www.vazz.nl voor meer informatie. VAZZ is onderdeel van Alembo.