Geen producten in je winkelwagen.

Een geavanceerd alarmsysteem voor ieder bedrijf

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:28:06

Persbericht - Als ondernemer wil je je geen zorgen hoeven maken over de veiligheid van je bedrijfspand of kantoorruimte. Daarom kiezen steeds meer ondernemers voor een geavanceerd alarmsysteem. Alarmsystemen vandaag de dag zorgen er niet alleen meer voor dat je heel gemakkelijk jouw bedrijfspand beveiligt, ook kun je een bedrijfspand makkelijk in de gaten houden doordat je het alarmsysteem gemakkelijk koppelt met een app op je smartphone. Alarmsystemen kunnen steeds meer en zijn erg geavanceerd. De alarmsystemen van het merk Blaupunkt steken hier dan ook met kop en schouders bovenuit.

Een Blaupunkt alarmsysteem voor optimale veiligheid

Met de Blaupunkt Home Security oplossingen bescherm je jouw bedrijf en inboedel optimaal met producten van de hoogste kwaliteit. Blaupunkt is innovatief en streeft naar continue verbetering. Het draadloze systeem brengt je dan ook direct op de hoogte als er iets gebeurt en in geval van nood kun je meteen actie ondernemen. En dit doet het Blaupunkt alarmsysteem niet alleen bij inbraak. Ook als brand, koolstofmonoxide, hitte en water wordt gedetecteerd kan je op de hoogte worden gebracht. Dit zorgt voor een veilig gevoel tijdens kantooruren en daarbuiten.

Een onderscheidend alarmsysteem

De Blaupunkt alarmsystemen beschikken over een aantal belangrijke punten waarin ze zich onderscheiden van de andere alarmsystemen. Zo maken de systemen gebruik van een veilige 868mhz frequentie, anti jamming module, encrypt en zijn sommige systemen zelfs voorzien van rollende codes. Daarnaast zijn de systemen uit te bereiden met extra Blaupunkt accessoires. De gratis app voor je smartphone biedt je extra daarnaast extra ondersteuning in het beveiligen van je bedrijfspand. Dit maakt de Blaupunkt alarmsystemen de ideale combinatie tussen veiligheid en gemak, en dat allemaal tegen een scherpe prijs.

Zet de veiligheid van je werknemers op 1

Niet alleen zorgt een goed alarmsysteem ervoor dat je bedrijf buiten kantooruren in de gaten wordt gehouden. Met de aanschaf van een goed alarmsysteem zet je de veiligheid van je werknemers op één. Zo minimaliseer je de kansen op een inbraak buiten kantooruren, maar bescherm je je werknemers tijdens kantooruren ook tegen brand, hitte, koolstofmonoxidevergiftiging en wateroverlast. Wel zo prettig als je daarvoor wordt gewaarschuwd.