E-book: 10 noodzakelijke acties bij het verkopen van je tech-bedrijf.

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:31:02

Persbericht - Je tech-bedrijf verkopen doe je natuurlijk niet vaak. Met een goede voorbereiding zorg je ervoor dat je jouw bedrijf tegen een goede prijs kan verkopen. Dit betekent dat je op tijd moet nadenken over een exit-strategie én dat je de juiste kaarten in handen moet hebben voor een droom-exit.

No Monkey Business is expert op het gebied van mergers & acquisitions in de tech-sector. De mensen achter No Monkey Business zijn ondernemers die hun bedrijf verkocht hebben met Dream Exit. De 10 noodzakelijke acties bij het verkopen van een tech-bedrijf hebben ze nu samengevat in een nieuw e-book

Wil jij jouw bedrijf verkopen? Dan is dit e-book een absolute must read! Download hier dit gratis e-book en lees alles over de volgende 10 noodzakelijke acties:

1. Doe een waardering en bepaal je prijs & voorwaarden
  2. Maak een IM & teaser letter
  3. Maak een Financieel plan
  4. Richt de dataroom in
  5. Maak een longlist van je ideale koper
  6. Long-list, short-list en je personeel…
  7. Werk toe naar een set non-binding offers
  8. Teken een Letter of Intent (LOI)
  9. Borg het verloop van het Due Diligence Onderzoek
  10. Schakel hulp in bij het reviewen van de Share Purchase Agreement

Over No Monkey Business

No Monkey Business heeft een unieke methode ontwikkeld om jouw doel te bereiken: een Dream Exit of voldoende kapitaal om verder te groeien. Deze methode heet het 4 Step Exit Program®. Je doorloopt dit programma in duidelijk afgebakende stappen. Het doel: de beste versie van jouw bedrijf neerzetten door te kijken naar eventueel verbeterpotentieel en dit te activeren voordat je het TE KOOP-bord ‘in de tuin’ zet. Iedere fase daarbij heeft een duidelijk eindresultaat. Zo ga je voor het maximale (financiële) resultaat.