Buckaroo en Ravelin slaan handen ineen tegen online fraude

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:56

Persbericht - Buckaroo en Ravelin hebben een partnership gesloten om online bedrijven van geavanceerde fraudedetectie en -preventie software te voorzien. Klanten van Buckaroo kunnen binnenkort gebruik maken van de uitgebreide technologie en services van Ravelin.

Gelet op de enorme groei die e-commerce doormaakt binnen Europa neemt de behoefte aan veilig betalen toe. Gelukkig lijkt het percentage online fraude licht te dalen, mede dankzij preventietools zoals die van Ravelin.

“De samenwerking met Ravelin geeft onze klant de mogelijkheid om risicovolle betaalservices (waaronder cards) te optimaliseren en te monitoren. Het kan lastig zijn om een balans vinden in je keuze met wie je wel en geen zaken wilt doen. Samen met Ravelin doen we er alles aan om te helpen bij het voorkomen van bestaande en nieuwe fraudebedreigingen, zodat onze klanten met een gerust gevoel kunnen ondernemen”, vertelt Maurits Dekker, CCO bij Buckaroo.

“We zijn trots op onze samenwerking met Buckaroo en verwelkomen hun zakelijke klanten graag bij Ravelin”, aldus Martin Sweeney, CEO van Ravelin. “Buckaroo-klanten kunnen profiteren van een PSD2-compatibele oplossing waarmee ze de acceptatie kunnen vergroten, hun klanten kunnen beschermen tegen fraude en diepere klantinzichten kunnen verkrijgen.”

Buckaroo en Ravelin organiseren in november een bijeenkomst over online betalen & fraudepreventie. Je kunt je hiervoor aanmelden via [email protected]