Bestel pakketten voor ieder jaargetijde bij De Bakkerij

Laatst bijgewerkt: 28-08-2021 13:00:05

Persbericht - Het is altijd een goed idee om je klanten en zakenrelaties zo af en toe eens te verrassen met een...

Het is altijd een goed idee om je klanten en zakenrelaties zo af en toe eens te verrassen met een leuk cadeau. Je geeft hiermee aan dat je het waardeert dat ze zaken willen doen met jouw bedrijf. Voor het geven van een pakket hoef je echt niet te wachten tot de Sinterklaas- of Kerstperiode. Je kunt dit op ieder gewenst moment doen. Hiervoor kun je, natuurlijk, zelf een leuk pakketje samenstellen, maar het is wel zo gemakkelijk om kant-en-klare pakketten te bestellen bij De Bakkerij. Deze pakketten zijn met zorg samengesteld en passen goed bij de tijd van het jaar. Zo kun je bijvoorbeeld, ook nu nog, erg leuke zomer pakketten bestellen. Deze pakketten hoeven niet groot te zijn, het is het idee dat telt. Maar de kwaliteit is natuurlijk wel van belang.

Geef een klein cadeautje of een groot pakket

Dat kan met de pakketten van De Bakkerij. Of je nu kiest voor een leuk pakketje met een koeltasje, een blikje fris, 4 verse eierkoeken en een strandbal of een groter pakket met een grote koeltas, een blikje frisdrank, een flesje wijn, 200 gram zoutjes, 8 heerlijke stroopwafels een zakje chips en een mooie borrelplank, je doet het altijd goed als je je publiek kent.

Laat je pakket personaliseren. Druk het logo van je bedrijf op een blanco etiket of ga voor een mooi, zomers etiket met jouw logo erop. Het kan allemaal!

Laat je pakketten direct bezorgen

Het is natuurlijk erg leuk om de reacties te zien van de mensen aan wie je een pakket geeft. Dit is echter niet altijd mogelijk. Het is daarom fijn om te weten dat je de pakketten die je hebt besteld direct kunt laten bezorgen op verschillende adressen. Kies je voor brievenbus-pakketten? Dan hoeft de ontvanger niet eens thuis of op kantoor te zijn om het pakket te kunnen ontvangen.

Kijk op de site naar de verschillende mogelijkheden. Tip: verdiep je nu alvast in de pakketten voor Sinterklaas en Kerst. Dan kunnen deze van je to-do-lijst.