Persbericht - Foleon heeft Anoma van Eeden aangesteld als Senior Vice President (SVP) of Global Marketing. In haar rol zal van Eeden verantwoordelijk zijn voor het doorontwikkelen van Foleon’s internationale bedrijfsstrategie en propositie. Daarnaast ligt haar focus op het opschalen van het huidige marketingteam in de Verenigde Staten en Europe Middle East & Africa (EMEA).
Meer dan 20 jaar ervaring
Van Eeden neemt meer dan 20 jaar internationale marketing ervaring mee. Ze heeft verschillende managementfuncties bekleed bij Software as a Service (SaaS) organisaties in de Verenigde Staten en Europa, zoals Information Builders en Optimizely. Meest recentelijk werkte ze als Chief Marketing Officer (CMO) bij Relay 42.
Internationale groeistrategie
“Wat mij aanspreekt aan Foleon is dat het platform perfect is toegespitst op de contentbehoefte in de markt”, stelt van Eeden. “In een datagedreven wereld, waar mensen behoefte hebben aan snackables en trackables is het belangrijk om impactvolle content te creëren. Foleon speelt hierop in en stelt de gebruiker in staat spraakmakende, interactieve en meetbare content te maken. Ik kijk ernaar uit om samen met het getalenteerde Foleon team de volgende stap te zetten in het waarmaken van onze internationale groeiambities.”
Daan Reijnders, ceo en mede-oprichter van Foleon: “Ik ben nu al erg onder de indruk van Anoma haar strategische aanpak. Zij is super sterk in zowel de propositie-kant van marketing, als demand generation. Momenteel zijn we druk bezig met het doorontwikkelen van onze positionering. Haar ervaring in het managen en opschalen van internationale marketingteams helpt ons in de volgende fase van ons bedrijf.”