ADE x Spaces: Dé (net)werk- en ontmoetingsplek tijdens Amsterdam Dance Event

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:40

Persbericht - Na een unieke succesvolle eerste samenwerking in 2018, is het Amsterdamse coworking-concept Spaces voor de tweede keer officieel de werkplek van het Amsterdam Dance Event (ADE). Spaces speelt met zijn unieke coworking-concept in op de zakelijke kant van de snelgroeiende dance-industrie en voorziet professionals tijdens ADE in hun behoefte naar inspirerende ruimtes om te ontmoeten, werken en vergaderen.

In de week van ADE zijn er op drie centraal gelegen Spaces locaties; Spaces Vijzelstraat, Spaces Herengracht en Spaces Keizersgracht – op werkdagen van 14 tot 18 oktober – verschillende ruimtes te huur waar zowel ADE-kaarthouders als de zakelijk ADE-delegatie terecht kan voor vergaderingen, interviews en events rondom ADE. De openbare ruimtes zijn kosteloos beschikbaar voor ADE Delegates.

Creatieve samenwerking

“Een samenwerking met ADE is voor Spaces een natuurlijke match. Naast het feit dat de roots van beide organisaties in Amsterdam liggen, delen we een passie voor muziek, talent en creativiteit.” vertelt Florien Smits – Head of Partnerships bij Spaces. “Deze creativiteit zie je terug in onze locaties en samenwerkingen. We kijken er dan ook enorm naar uit om de zakelijke kant van ADE te faciliteren.”

Leer van Spaces

Naast het faciliteren van werkruimtes tijdens de ADE-werkweek, organiseert Spaces inspirerende, inhoudelijke ADE gerelateerde programma’s.

• Pre-ADE netwerklunch – 15/10 Spaces Vijzelstraat

Een goed begin is het halve werk. Spaces start daarom ADE met een gezonde lunch. Tijdens deze netwerklunch kun je met ADE-programmeurs praten over alles met betrekking tot de programmering van ADE 2019.

• Brain Hacking Breakfast – 16/10 Spaces Vijzelstraat

Tijdens deze letterlijke ‘Food for Thought’ ontbijtsessie vertelt Wout van Helden alles over de functionaliteit van onze hersenen, de impact van de juiste voedingsstoffen en hoe dit je levensstijl, productiviteit en effectiviteit beïnvloedt.

• FuckUp Nights Amsterdam x ADE x Spaces – 16/10 Spaces Amstel

Van fouten moet je leren. Tijdens de FuckUp Nights delen verschillende ondernemers uit de dance-industrie, zoals producers, dj’s en andere helden hun persoonlijke en professionele ‘fuckups’. Netwerk, lach en leer tijdens deze speciale ADE-editie van FuckUp Nights.

• Female DJ’s x Friday Drinks – 18/10 Spaces Vijzelstraat

Spaces, SheSaid.So en DJ Lady Bee bieden aanstormend, vrouwelijk dj talent een podium om hun sound te laten horen. Samen luiden we het ADE weekend in, met uitzicht over Amsterdam vanaf de rooftop van Spaces Vijzelstraat.

ADE 2019

Tijdens ADE zijn er in totaal meer dan 1000 evenementen op bijna 200 locaties. Er komen naar verwachting 400.000 bezoekers op af. Dit betekent dat de stad Amsterdam vijf dagen elektronische muziek ademt.

“We zijn blij dat we de samenwerking tussen ADE en Spaces dit jaar weer verder kunnen uitbouwen. De stad Amsterdam transformeert in de derde week van oktober in dé werkomgeving van de internationale elektronische muziekindustrie. Professionals van over de hele wereld komen hier samen. Het is mooi om te zien dat we samen waarde kunnen toevoegen binnen één van de belangrijkste en drukste weken van het jaar voor deze scene.” aldus Mariana Sanchotene, Directrice ADE.

Bekijk hier meer informatie over het Spaces x ADE programma en de events.

NOOT VOOR DE REDACTIE

Over Spaces
Spaces biedt een inspirerende kantooromgeving voor professionals en groeiende ondernemingen. Naast kantoorruimtes, zijn er memberships en vergaderzalen om te helpen denken, creëren en samen te werken. Spaces heeft als doel om een inspirerende omgeving met ondernemersgeest te bieden waar ideeën tot stand komen, een bedrijf zich ontwikkelt en waardevolle relaties kunnen ontstaan. Spaces heeft meer dan 110 locaties verdeeld over Europa, Azië, Australië, Afrika, Noord- en Zuid-Amerika. Bekijk voor meer informatie de website, lees de laatste blogs of volg Spaces op Instagram.

Perscontact:
Burson Cohn & Wolfe | Maxine de Wilde | +31.070.302.1100 | [email protected]