Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goed gesprek, maar geen order?

Veel B2B-bedrijven lopen er tegenaan: “we hebben meer leads nodig”. Wat ze in veel gevallen eigenlijk bedoelen is: “we hebben betere leads nodig”. Want kwantiteit alleen is niet genoeg.

Veel leads zorgen voor drukke callcenters of volle agenda’s, maar het is geen garantie voor meer omzet. Het gaat uiteindelijk om het genereren van leads die bereid zijn te kopen.

Deze focus op kwaliteit boven kwantiteit staat bij steeds meer organisaties bovenaan de agenda. Volgens recent onderzoek (Demand Gen Report, 2018) is het voor 73% van de marketeers topprioriteit, zelfs boven zaken als het verhogen van conversie of het ontwikkelen van meer content. Maar wat maakt een goede lead? En hoe genereer je betere leads?

Ontdek het in deze whitepaper met 9 tactieken om als B2B marketingafdeling leads te genereren die wél converteren.

Dit kun je verwachten:

-Hoe beoordeel je de kwaliteit van leads?
-Inzicht in de best renderende B2B-marketing kanalen
-Inspelen op een langere salescyclus
-Hoe je advertenties optimaal afstemt op de doelgroep
-Tips voor het slim inrichten van formulieren
-Hoe werken sales en marketing beter samen?

Download gratis whitepaper