Boertien Vergouwen Overduin (BVO) wilde onder de aandacht komen bij hun doelgroep, namelijk zakelijke beslissers. MT/Sprout schrijft al jaren voor deze doelgroep, dus samen konden we een sterke campagne opzetten om awareness te creëren.
Het doel
BVO biedt trainingen en opleidingen aan over onder andere persoonlijke effectiviteit, leidinggeven & management en communicatie & presentatie. In samenwerking met MT/Sprout wil BVO zichzelf inhoudelijk profileren en awareness creëren rondom hun merk.
Het plan
Wij hebben in een workshop met BVO besproken wat de beste aanpak is en hoe zij zich wilden profileren. Hier is uitgekomen dat wij artikelen voor ze hebben geschreven en die ook hebben aangejaagd. Naar de creatie zorgen wij dus ook voor de verspreiding via onze eigen kanalen. Zo komen de lezers op het artikel via onze site, nieuwsbrief, socials en organisch via Google.
De uitkomst
Over een tijdspan van een maand zijn er 6 artikelen geproduceerd, die in totaal 8845 pageviews hebben opgeleverd. In de artikelen zijn ook een aantal activaties verwerkt, zoals verwijzingen naar een webinar of whitepaper. Deze activaties hebben een totaal van 26 kliks opgeleverd.