Ontdek de ‘7 pilaren van Growth Hacking’
Technologie heeft marketing voorgoed veranderd. De massa bereiken is niet meer alleen weggelegd voor bedrijven met veel geld. Met één tweet kun je miljoenen mensen aanspreken. Alleen: iedereen kan dat.
Een bedrijf (digitaal) laten groeien wordt steeds moeilijker. Grote marketingcampagnes hebben hun kracht verloren en maken plaats voor kleine experimenten, continu testen en bijsturen. Om daarbij snel in te spelen op de veranderende behoefte en concurrentie in de markt kunnen marketeers niet meer zonder technische en analytische skills. In de 2-daagse opleiding Growth Hacking ontwikkel je daarom zowel een andere mindset als nieuwe vaardigheden om je als marketeer aan te passen aan de eisen van de toekomst.
Voor wie?
Deze opleiding is bedoeld voor (online) marketeers, managers, webshop-, product-, category managers, e-commerce managers, online specialisten, ondernemers en startups, die met hun bedrijf meer impact willen behalen. Hij is echt iets voor jou als je een kei bent in je vak. Als je talent combineert met de motivatie en skills om hét verschil te maken.
De 7 pilaren van Growth Hacking
Leer met minimale programmeerkennis je slagkracht te vertienvoudigen. In 2 dagen tijd leer je alles om tot schaalbare en voorspelbare groei te komen. Dit doe je aan de hand van de ‘7 pilaren van Growth Hacking’: een model dat je helpt het maximale uit je data te halen en je leert hoe je producten maakt waar mensen niet meer zonder kunnen. Daarnaast ontdek je tijdens de opleiding hoe je op de meest effectieve en efficiënte manier klanten binnenhaalt. Dit vraagt veel van de mindset en vaardigheden van je collega’s en jou als marketeer.
Cursusonderdelen:
Leer met minimale programmeerkennis je slagkracht te vertienvoudigen. In 4 dagen tijd leer je alles om tot schaalbare en voorspelbare groei te komen.
- Mindset. Hoe bereik je een Growth Hacking mindset?
- Team. Hoe bouw je een multidisciplinair Growth Hacking team dat voor schaalbare groei zorgt?
- Data. Welke data heb je nodig en hoe haal je met slimme, snelle trucs het maximale uit je data?
- Tooling. Welke tools heb je nodig om maximaal te groeien?
- Listen to your market. Hoe weet je wat mensen willen voordat ze zelf weten wat ze willen?
- Product/market fit. Hoe maak je producten waar mensen niet meer zonder kunnen?
- Tractie. Hoe haal je op de meest goedkope en schaalbare manier de beste klanten binnen?
- Optimalisatie. Hoe boost je de laatste stap van je groei door conversie optimalisatie?
Dit vierdaagse programma vindt plaats in Amsterdam, Leusden en Utrecht, op 1 en 15 november 2018.