De klant aan zet
Nu de tijd dat de sales-medewerkers achterover konden leunen en de producten tóch wel verkochten voorbij is, is het tijd om opnieuw te focussen op de verkooptechnieken. Daarvoor is de middagseminar ‘De klant aan zet’ in het leven geroepen.
Gedurende één middag krijgt u van vier sales-experts te horen hoe u de band met de klant kunt veranderen om op een nieuwe manier uw product aan de man te brengen. Eerst is het woord aan Gertien Beijering, zij spreekt over hoe u de gun-factor kunt verhogen.
Daarna vertelt Yuri van der Sluis hoe u een product kunt verkopen zonder over te komen als die hongerige auto-verkoper die alle producten ‘zelf ook heeft’. Daniëlle de Jonge laat hierna zien hoe u als sales-professional op een positieve manier aandacht kunt geven aan uw klant. Als afsluiting is het woord aan Jan van Setten: hij legt uit hoe u de klant kunt ‘winnen’ door een hoop opvattingen overhoop en knuppels in het hoenderhok te gooien.
https://youtu.be/hm8jWOUQL4E