Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Social media safari voor CEO’s, Directeuren en Commissarissen

Wordt het ook steeds lastiger om op de expertise van anderen af te moeten gaan, zonder kritische vragen te kunnen stellen? Tijdens dit college leer je in één middag hoe het echt werkt en hoe je betere beslissingen kunt nemen door intern de juiste vragen te stellen, dit langs de lijnen van Growth Hacking.

Maar ook laten we zien waarom social media (bedrijfs) profielen en campagnes wel of niet succesvol zijn. Gaan we aan de slag met zaken zoals, trends, groei, bereik, toekomstvisie, veiligheid, beleid, Growth Hacking en aansprakelijkheid als CEO, Directeur- of Commissaris.
Kortom…. een absolute must en eye opener voor iedereen die wil bijblijven en als volwaardig gesprekspartner aan tafel wil blijven zitten.

Aan dit college kunnen uitsluitend CEO’s, Directeuren- en Commissarissen deelnemen.

OP ZOEK NAAR DE BIG FIVE!

  • Waar moet je op letten als verantwoordelijke CEO, Directeur- of Commissaris?
  • De ontwikkelingen en de kracht van Social Media. Hoe blijf je als verantwoordelijke bestuurder bij en hoe kan Growth Hacking hierbij helpen?
  • Waarom zijn bedrijven die met een Smarketing aanpak werken succesvoller? Ontdek welke kritische vragen je binnen je eigen organisatie kunt stellen.
  • Te weinig bekendheid met Social Media is vaak een groot struikelblok, ontdek in één middag hoe transparant en eenvoudig het is als je over de juiste kennis beschikt.
  • Praktijkcases over Social Media profielen, campagnes en strategieën. Maak nu spelende wijs kennis, hoe Social Media echt werkt.

Video

Programma

Datum Tijd Inhoud
12 Nov. 20 13:15 - 13:30 Inloop met koffie en thee

Tijd

13:15 - 13:30


Inhoud

Inloop met koffie en thee


Locatie

Amstel Hotel
Professor Tulpplein 1
1018 GX Amsterdam, Noord-Holland

Organisator

Branding Experience
Logo-pagina.png

Resultaat

Resultaat

Tijdens dit college leer je in één middag hoe het echt werkt en hoe je betere beslissingen kunt nemen door intern de juiste vragen te stellen. Weet je waarom Social Media (bedrijfs) profielen en campagnes wel of niet succesvol zijn. En heb je volledig inzicht in zaken zoals, trends, groei, bereik, toekomstvisie, veiligheid, beleid, Growth Hacking en aansprakelijkheid als CEO, Directeur- of Commissaris.

Voor dit college, ontvangt na afloop iedere deelnemer het certificaat Social Media Smarketingwise.