Avondseminar: 1 fan per dag
Om je organisatie zo snel mogelijk te laten groeien is de beste methode om van bestaande klanten fans te maken. Overtref hun verwachtingen iedere keer, makkelijk gezegd maar moeilijk uit te voeren. Hoe je dat aanpakt leert Jos Burgers je tijdens het avondseminar 1 fan per dag.
Jos Burgers is de meest toonaangevende en succesvolle auteur op het gebied van klantgerichtheid in Nederland. Hij schreef tal van boeken, waarvan er al vier het meest succesvolle managementboek van het jaar waren. In zijn nieuwe boek, speciaal voor jou, legt hij de finesse uit van de klanten zo bedienen dat deze fans van je bedrijf worden. Dat boek is de basis van 1 fan per dag!
Waarom je fans moet maken van klanten
De avond begint met zes redenen waarom je fans moet maken van je klanten en twee wegen die je kunt bewandelen om dit ook te bewerkstelligen. Welke vaardigheden er in de gereedschapskist moeten zitten om dat voor elkaar te krijgen legt Jos Burgers daarna uit.
- Hoe overdonder je klanten?
- En op welke manier ga je om met klachten en complimenten als die voorbij komen?
Niet alleen jij als oprichter of manager moet bezig zijn met het motiveren van klanten maar iedere medewerker. Dat is de filosofie van Jos Burgers. Alleen mogen de medewerkers dat wel? En hoe kun je hen erbij helpen om die klanten de volgende stap te laten maken?
Beren op de weg
Als laatste onderdeel kijkt de spreker naar de beren op de weg: hoe ga je om met interne weerstand tegen de plannen? Op welke manier beloon je de mensen die de nieuwe plannen goed uitvoeren. En waarom je juist moet vragen naar de onderdelen die je het liefste zou negeren.