Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Steven van Belleghem: Customer Champions

Elke organisatie heeft het in haar top 5 kernwaarden staan: de klant centraal. Alles wat we doen moet goed (nee … geweldig!) zijn voor de klant.

Klanten verwachten sublieme service

Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie.

Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard.

De Champions League van klantgerichtheid

Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions League van klantgerichtheid? Wat doen ze écht anders? En wat kun jij daarvan leren? Steven van Belleghem beantwoordt deze vragen in dit nieuwe seminar.

Dit is dé stoomcursus sublieme klantgerichtheid met Steven van Belleghem, Jos Burgers en Duncan Wardle (Disney).

Actie:

Meld je aan voor dit seminar via Beste Business Events en je ontvangt nu tijdelijk het boek Grip van Rick Pastoor gratis! Je hoeft hiervoor niks te doen, na aanmelding krijg je het boek opgestuurd.

In dit boek deelt Blendle-man Rick Pastoor zijn razendslimme werkmethode GRIP, die hij door de jaren heen ontwikkelde. Zijn no-nonsenseaanpak leert je hoe je rust, ruimte en richting in je werkweek krijgt. En hoe je jezelf kunt uitdagen, ook al heb je het druk. Het resultaat? Je gaat niet alleen effi ciënter aan de slag, maar vooral effectiever. En zodra je grip hebt, ontstaat er ruimte voor grotere plannen en levensdromen. GRIP toont hoe je die kunt realiseren. In dit boek geen eindeloze theorieën, maar eenvoudige, concrete stappen. En je begint gewoon vandaag.

Programma

Datum Tijd Inhoud
20 Nov. 19 9:00 - 9:30 Ontvangst

Tijd

9:00 - 9:30


Inhoud

Ontvangst


Locatie

Johan Cruijff Arena
ArenA Boulevard 1
1100 DL Amsterdam, Noord-Holland

Wat komt er aan bod?

Wat komt er aan bod in dit seminar?

Klantrelaties veranderen… Voorgoed

  • Hoe digitalisering klantrelaties verandert
  • 3 trends waar elk bedrijf nu mee aan de slag moet
  • De gewoonten van Customer Champions

Steven van Belleghem

Customers the day after tomorrow

  • Chatbots & Artificial Intelligence: dit moet je ervan weten.
  • China bonkt op de deur met deze innovaties
  • Hoe speel je hier nu al op in?

Steven van Belleghem

Creating magic in your customer experience

  • Disney’s customer experience secrets
  • How to discover what customers really want?
  • Creating a culture of customer focused innovation

Duncan Wardle blaast je van je stoel met Disney’s klantgeheimen

Kampioenen hebben fans. Hoe krijg je die?

  • Met tevreden klanten schiet je weinig op.
  • De twee manieren om fans te maken.
  • Vanaf nu maken we: één fan per dag.

Jos Burgers

De menselijke factor in een AI wereld

  • Digitalisering maakt de menselijke factor belangrijker
  • Hoe maken jouw mensen het verschil?
  • Bedrijven die dit briljant toepassen

Steven van Belleghem