Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Abonnement verlengen – vragen

Op deze pagina kunt u antwoord vinden op de meest gestelde vragen m.b.t. het controleren van uw profielgegevens en abonnement op Management Team.

 

Ik heb geen inlogcode ontvangen, hoe kan ik dan mijn gegevens wijzigen?
Als u geen mail of een brief met inlogcode heeft ontvangen, dan valt u niet in de huidige verlengingsronde. U zult dan op een later moment worden benaderd om uw abonnement te verlengen.

Ik ben mijn inlogcode kwijt!
Stuur een mail met uw contactgegevens (in ieder geval met het adres waarop u MT ontvangt) naar [email protected]. Wij zullen u een nieuwe inlogcode toesturen.

Waarom moet ik de voornaam van mijn moeder invullen?
Voor de aanvraag of verlenging van een gratis abonnement (zoals MT en SPROUT) hebben wij normaliter uw handtekening nodig. Omdat deze aanvraag elektronisch verwerkt wordt, hebben wij de handtekening vervangen door een persoonlijke vraag, wij hebben hierbij gekozen voor uw moeders voornaam. Het gaat erom dat u dit veld invult met een woord dat alleen u weet, en dat u kunt reproduceren als onze wetgever daar om vraagt.

Hoe kan ik een adres- of gegevenswijziging doorgeven?
Ook voor wijzigingen in de adressering of andere vragen kunt u ook gebruik maken van het verlengingsproces. Wanneer u inlogt met uw unieke inlogcode, verschijnen vanzelf de gegevens waarmee u bij ons bekend bent. Deze gegevens kunt u hier aanpassen, en vervolgens bevestigen m.b.v. de knop ‘verlengen’.

Waarom moet ik zoveel gegevens achterlaten?
Onze tijdschriften worden verspreid volgens de zogenaamde Controled Circulation methode. Dit houdt in, dat abonnees het tijdschrift gratis ontvangen, mits u (als abonnee) aan de vooraf door ons vastgestelde doelgroepomschrijving voldoet. In feite ‘betaalt’ u uw abonnement dus met uw profielgegevens. Immers, dankzij deze informatie besluiten adverteerders bij ons te adverteren en kunnen wij het tijdschrift gratis blijven verspreiden. Zolang u aan onze doelgroepomschrijving blijft voldoen, blijft u het tijdschrift (jarenlang) gratis ontvangen. Eens in de drie jaar zullen wij u vragen om uw gegevens te controleren, omdat onze wetgever dat van ons vraagt (dat is een van de wettelijke regels van de Controled Circulation methode) en om u goede service te kunnen blijven bieden.
Om de verlenging officieel te maken, hebben wij – net als bij de eerste aanvraag van het abonnement – uw handtekening nodig. Omdat deze verlenging elektronisch verwerkt wordt, hebben wij de handtekening vervangen door een persoonlijke vraag. Wij hebben hierbij gekozen voor uw moeders voornaam. Het gaat erom dat u dit veld invult met een woord dat alleen u weet, en dat u kunt reproduceren als onze wetgever daar om vraagt.

Waarom moet ik zakelijke gegevens invullen?
U hoeft uw zakelijke adres alleen in te vullen indien u het tijdschrift op uw zakelijke adres wenst te ontvangen. De andere zakelijke gegevens zijn een onderdeel van de Controled Circulation methode – zie voor uitleg de vraag hierboven.

Hoe lang blijf ik Management Team nu gratis ontvangen?
Zolang u aan de doelgroepomschrijving van MT blijft voldoen (leidinggevende managers in organisaties met meer dan 10 werknemers), blijft u het tijdschrift jarenlang gratis ontvangen. Mocht u buiten de doelgroep vallen, dan kunnen wij uw abonnement stopzetten. Wij zullen u hier echter eerst over informeren en u een aanbieding doen voor een ander abonnement.

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?
Het beëindigen van uw abonnement is mogelijk door een mail te sturen naar [email protected]. Geef in uw mail in ieder geval het adres door waarop u MT ontvangt.

Het lukt niet om mijn abonnement te verlengen, de site werkt niet.
Zeer waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de gelijktijdigheid waarop iedereen zijn abonnement wil verlengen. Wij adviseren u het op een later moment  nog eens te proberen. Ook het verlengen met een tablet kan helaas de oorzaak zijn van het niet-werken van de site. Probeert u het in dat geval via een PC.

Is het abonnement op Management Team altijd gratis?
Meer informatie over de abonnementsoorten van MT vindt u op onze servicepagina’s.