Het doel
HP kwam ruim vijf jaar geleden met de vraag hoe ze oplossingen voor mobiel werken structureel onder de aandacht kunnen brengen bij de zakelijke beslissers. Daarnaast wilden ze hun partners meer zichtbaarheid geven en leads genereren om direct in contact te komen met de doelgroep.

Het plan
Na een workshop waarin alle wensen en doelstellingen bij elkaar zijn gebracht, bleek een eigen platform de beste oplossing. Dat resulteerde in Ikwilmobielwerken.nl. Wekelijks wordt nieuwe content gepubliceerd op de site. Zowel SEO-content, als interviews met HP-specialisten en HP-partners. De content wordt afgestemd op de fase waarin de bezoeker zich bevindt binnen het zoekproces. De content leidt altijd naar relevante activaties, die in samenwerking met HP worden gemaakt. Van events tot whitepapers. Middels straatjes volgt MT/Sprout de leads op tot CQL’s.

De uitkomst
Elke week verschijnt er op ikwilmobielwerken.nl een nieuw artikel in de thema’s beveiliging, samenwerking, werk-privébalans of innovatie. Tevens bieden we webinars, whitepapers en longreads aan op de site die te downloaden zijn na het achterlaten van gegevens.

  • Opdracht

    Kennis delen over het nieuwe werken

  • Doelstelling

    Naamsbekendheid en leads genereren

  • Activiteiten

    Contentcreatie, lead nurturing via een eigen content hub

  • Klant

    HP

Open Project
Statistics

Project in nummers

0

Pagina weergave

Aantal pagina weergaves per maand

0

Leads

Aantal leads per maand

0

Nieuwsbrief

Aantal nieuwsbrief abonnees

Komt binnen via organisch verkeer
0%
Back