Het doel
De Goudse wil ondernemers verder helpen met hun bedrijfsvoering, door middel van het delen van content. De content gaat over het oriënteren op, aannemen van , administreren van en motiveren van medewerkers. Deze keuze hebben zij gemaakt, omdat tijdens dit proces een van de issues verzekeringen zijn. Dit sluit goed aan op het aanbod van De Goudse.
Het plan
Om dit doel te bereiken hebben zij in samenwerking met MT/Sprout een contentsamenwerking opgezet. Hieruit is ‘Ondernemen met personeel’ ontstaan. Met dit plaform creëren we thought leadership op het gebied van personeel. Door middel van sterke content, wekelijkse nieuwsbrieven en whitepaper zorgen wij ervoor dat er terugkomende gebruikers ontstaan die een band opbouwen met het merk.
De uitkomst
De Goudse Verzekeringen gaat voor een duurzaam contentplatform met kwaliteit. Inmiddels is Ondernemen Met Personeel een autoriteit binnen Google en is er een hoge SEO-waarde opgebouwd. Dit zorgt onder andere voor 250.000 bezoekers per maand en 2.500 leads per jaar.