Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Janneke van den Heuvel (Trylikes): ‘Technologie moet eenvoudig zijn’

Door technologie zo eenvoudig mogelijk te maken kun je online feedback ook naar de offline wereld halen, bewijst Janneke van den Heuvel met Trylikes.

Je leest nu: Janneke van den Heuvel (Trylikes): ‘Technologie moet eenvoudig zijn’

In samenwerking met 7 Ditches TV

Janneke van den Heuvel bedacht met compagnon Steven Kroon een kastje waarmee onder meer supermarkten en hotels hun bezoekers feedback kunnen laten geven met duimpjes (omhoog of omlaag). Bijvoorbeeld met vragen over hoe netjes een winkel is, of hoe vriendelijk het personeel. Daarmee halen ze de meetbaarheid die we online al gewend zijn naar de fysieke wereld. Onder de klanten van Trylikes zitten ook ziekenhuizen, vliegtuigmaatschappijen en events.

Zie ook: Pitch van de maand: Steven Kroon en Janneke van den Heuvel

Dat meetstation oog simpel, en laagdrempelig. Maar aan de achterkant zit een hoop complexiteit, legt Van den Heuvel uit. Klanten zien bijvoorbeeld op welke plekken of tijdstippen de ontevredenheid van hun klanten het hoogst is, waarna zij gericht in kunnen grijpen. Het meetstation kan ook het aantal bezoekers bij een schap meten. “Maar door het zo supersimpel te maken, zie je eigenlijk dat iedereen daadwerkelijk begrijpt wat er staat. Maar nog belangrijker, dat iedereen acteert op die data.”