Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Kashifa Suddle – Charlie Temple

Kashifa Suddle is een ervaren marketingdisruptor op het snijvlak van klantinzichten en innovatie. Na 10 jaar bij KPN in verschillende commerciële rollen heeft Kashifa een klein jaartje geleden de overstap gemaakt naar Charlie Temple. Daar heeft ze als Chief Commercial Officer in korte tijd een marketing & e-commerce team opgebouwd en de groei verder weten te versnellen.

De optiekmarkt heeft decennialang een blinde vlek gehad voor innovatie. Twee jaar geleden heeft Charlie Temple zijn intrede gedaan als pure player en de markt flink door elkaar geschud. Inmiddels zijn ze de snelst groeiende e-tailer op het gebied van (zonne-) brillen op sterkte in Nederland. Met de belofte de hoogste kwaliteit bril voor de beste prijs en beste service te leveren, zijn ze sterk gefocust op customer centricity en groei. In 2017 stond Charlie Temple in de top 10 van de EMERCE meest innovatieve e-commerce bedrijven. Tijdens Marketing Pioneers neemt Kashifa ons mee in de reis van Charlie Temple, de keuzes die hierbij zijn gemaakt en hoe deze zijn doorvertaald in de hele organisatie.