Summer release 2020 brengt veel nieuwe functionaliteiten naar Nmbrs®

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:31:00

Persbericht - AMSTERDAM – Nmbrs, ontwikkelaar van slimme HR- en payroll-software, lanceert op 24 augustus een summer release met de langverwachte Salaris Output Checker, die het draaien van salarisruns een stuk efficiënter maakt. Ook wordt het verwerken van HR-gegevens met het nieuwe HR workflow linking minder foutgevoelig en overzichtelijker.

Snel salarisruns draaien met de Salaris Output Checker

De Salaris Output Checker verbetert het draaien van salarisruns. Als voor het draaien van een run een fout optreedt, krijgt een medewerker direct een taak op zijn scherm om deze op te lossen, in plaats van handmatig te moeten zoeken in het systeem. Na de salarisrun staat alle output op één overzichtelijke plek, waar deze kan worden vergeleken met vorige periodes, en gefilterd op bijvoorbeeld medewerker, functie, loon en variatie.

Veelgevraagde feature

“De output checker is een van de meest gevraagde features onder onze gebruikers,” legt Ingmar Lodewijk, Quality officer bij Nmbrs uit. “Voorheen moest alle output handmatig vergeleken worden met standenregisters, loonstrookjes, declaraties, spreadsheets en andere informatie. Vooral bij grote bedrijven kostte dat ontzettend veel tijd. Dat probleem is nu opgelost.”

Meer overzicht, minder foutgevoeligheid met HR workflow linking

De vorig jaar gelanceerde HR workflows zijn met deze release verder geoptimaliseerd. Een gebruiker krijgt als een workflow is afgerond nu een beslissingsboom te zien met verschillende opties voor relevante workflows. Door workflows met elkaar te verbinden, ontstaat er een overzichtelijke tijdlijn van een medewerker met daarin belangrijke gebeurtenissen in zijn of haar loopbaan, zoals indiensttreding of het krijgen van een leaseauto.

Thijmen Alkema, Product Owner HR: “Het is onhandig als al die gebeurtenissen onderdeel zijn van één workflow: bij de kleinste afwijking loopt de boel vast, zeker als iemand al lang bij een bedrijf werkt. Het onderhoud van aparte, kleine workflows is een stuk minder gevoelig voor fouten. Maar omdat ze met elkaar verbonden zijn, behoud je wel het overzicht: zo sla je twee vliegen in één klap.”

Meer functionaliteiten

Gebruikers kunnen nu ook inloggen op het platform met Apple ID en ontvangen push notificaties als een taak uitgevoerd moet worden. Bovendien kunnen meerdere dienstverbanden voor dezelfde medewerker worden aangemaakt, en is Nmbrs® vanaf nu onder andere te integreren met de uitzendsoftware van Tigris. “We luisteren altijd naar de feedback van onze klanten. Zo kunnen wij onze producten continu verbeteren, zodat zij hun werk nog beter kunnen doen. Dat is echt de mindset van ons bedrijf.”