Persoonlijk én zakelijk groeien tijdens de eerste editie van het Grow Today!

Laatst bijgewerkt: 04-05-2022 21:39:54

Persbericht - Wat hebben Joep Verbunt, Ron Simpson en Gerhard te Velde gemeen? Ze zijn alle drie succesvolle ondernemers en hebben meerdere innovatieve concepten achter hun naam staan. Wil je hun verhaal horen en inspiratie opdoen voor jouw persoonlijke én zakelijk groei? Kom dan naar Grow Today op 25 mei aanstaande!

Op 25 mei organiseert Digital Growth Agency Fish & Burger de eerste editie van Grow Today. Een interactief en invite-only event voor ambitieuze ondernemers. Ze trappen de eerste editie af met deze 3 succesvolle en motiverende sprekers:
● Ron Simpson (serie ondernemer en inspirator, vooral bekend van The Avocado Show en Skybox)
● Gerhard te Velde (ondernemer, coach en groeiexpert, vooral bekend van Groeivoer de award winnende-podcast)
● Joep Verbunt (ondernemer en matrassenkoning, hij bouwde volledig bootstrapped Matt Sleeps uit tot een winstgevend miljoenenbedrijf)
Persoonlijke groei
Herken je dat? Dat jouw persoonlijke groei vaak op de tweede plek komt. Dat is zonde, want dit is basis voor alle groei in je leven (ook voor dat van jouw bedrijf). Daarom staat persoonlijke groei centraal tijdens Grow Today.
Tijdens de interactieve sessies leer je meer over de uitdagingen die je als ondernemer tegen kunt komen, leermomenten die je vormen als ondernemer, nuttige tips en je zult vol energie en ideeën het event verlaten. Gegarandeerd.

Delen en inspireren
Als ondernemer kan je je verhaal niet altijd bij iedereen kwijt, maar wel bij mensen die in het zelfde schuitje zitten. Daarom brengt Fish & Burger ambitieuze ondernemers samen!
Door te connecten en te praten over alles waar je als ondernemer mee bezig bent, kun je verder komen en werk maken van je persoonlijke groei.
Bij elke deelnemer is de drang naar groei aanwezig. Deze gaan we tijdens Grow Today omzetten in actie!

Datum: 25 mei
Tijd: 17:30 – 21:00
Locatie: B. Amsterdam
Inclusief een drankje, heerlijke maaltijd en veel inspiratie

Selecte groep
Grow Today is een event voor ondernemende mensen werkzaam bij start- of scale-up organisaties. Door in een selecte groep te sparren over uitdagingen, groei en ontwikkeling kunnen we echt samen groeien.

De perfecte start van jouw hemelvaartweekend!