Debtt maakt debuut in de Eredivisie

Laatst bijgewerkt: 18-11-2021 18:00:11

Persbericht - Nederland telt maar liefst 9 miljoen voetballiefhebbers. Voetbal speelt een belangrijke rol binnen het Nederlandse zakenleven en brengt menig gesprek op gang. Debtt Group uit Dronten is zich hier ook bewust van en heeft haar debuut gemaakt bij de Eredivisie op een ludieke manier.

Nederland telt maar liefst 9 miljoen voetballiefhebbers. Voetbal speelt een belangrijke rol binnen het Nederlandse zakenleven en brengt menig gesprek op gang. Incassobureau Debtt Group uit Dronten is zich hier ook bewust van en heeft haar debuut gemaakt bij de Eredivisie op een ludieke manier.

Het bedrijf staat bekend om haar unieke werkwijze ‘Incasso 2.0’ waarmee zij de markt veroveren. Door gebruik te maken van de technologische ontwikkelingen weten zij dichterbij de debiteur te komen en persoonlijk contact te leggen en onderhouden. Daarnaast voeren zij zelf ook innovaties door waarmee de bereikbaarheid en het reactievermogen van de debiteuren wordt verhoogd.

Debtt Group is snel aan het groeien en een groot deel van ondernemend Nederland is bekend met de organisatie. De naamsbekendheid die is opgebouwd wordt niet alleen via social media en mond tot mond reclame verbreed, maar ook de Nederlandse Eredivisie wordt hierbij ingezet.

‘Incasso wordt door ons beleefd als topsport. Altijd willen presteren om met de beste oplossingen te komen, dat is wat wij graag doen. Dat wij dit door kunnen vertalen naar onze hobby voetbal is leuk meegenomen en geeft ons veel energie’ aldus  Roy Hendriks, Commercieel Directeur van Debtt .

Tegenwoordig zijn er tal van manieren om reclame te maken voor je bedrijf, Debtt Group heeft bewust gekozen voor voetbalreclame. Niet alleen omdat de organisatie zelf groot liefhebber is van het Nederlandse voetbal, maar vooral door de herkenning in de sport. Op het kantoor hangt ook een competitieve maar bovenal sportieve sfeer.

Het bedrijf maakt gebruik van verschillende soorten uitingen binnen verschillende wedstrijden. Net als hun werkwijze, zijn ze ook binnen de gemaakte reclame-uitingen uniek. ‘Elke wedstrijd waar wij te zien zijn maken wij gebruik van unieke slogans welke afgestemd worden op de spelende teams. Bij Feyenoord hadden wij bijvoorbeeld “Geen woorden, maar betalingen”. Dat brengt hilarische reacties met zich mee van andere ondernemers die dat zien’ aldus Commercieel Directeur Roy Hendriks.