Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

ContactCare

ContactCare houdt klantcontact persoonlijk. Ons contactcenter zorgt voor kwalitatieve gesprekken met klanten van onder meer Scotch & Soda, 50Five, Zwaluwhoeve…

ContactCare houdt klantcontact persoonlijk. Ons contactcenter zorgt voor kwalitatieve gesprekken met klanten van onder meer Scotch & Soda, 50Five, Zwaluwhoeve en Simpel. Dat maken we waar met een getalenteerd en getraind team bestaande uit meer dan negentig klantenservicemedewerkers. We geven onze opdrachtgevers 24/7 inzicht in klantcontactdata en leveren in samenwerking met organisaties meerwaarde voor klanten.  In totaliteit zorgen we voor een schaalbare klantenservice oplossing voor meer dan 500 bedrijven. Bovendien beheersen onze medewerkers niet alleen Nederlands maar ook Engels, Spaans, Duits en/of Frans en dragen met plezier bij aan het (inter)nationale succes van groeiende bedrijven.

Persberichten

ContactCare breidt dienstverlening uit met Telefoontrainingen

Amersfoort, 8 november 2018 Klantcontactcenter ContactCare is gestart met het aanbieden van Telefoontrainingen. Met deze uitbreiding van haar dienstverlening wil de...

Kees de Jong start als Head of Operations bij ContactCare

Amersfoort, 1 november 2018 Klantcontactcenter ContactCare heeft per 1 november Kees de Jong verwelkomd als Head of Operations. Managing Director...

ContactCare faciliteert nieuw zorginitiatief

Vanaf februari 2018 gaat CareAbout, een ‘medisch service centrum op afstand’ gebruik maken van de faciliteiten van ContactCare. In de...

ContactCare breidt dienstverlening uit met detachering

ContactCare B.V. start met het detacheren en outsourcen van gekwalificeerde en ervaren klantenservice medewerkers. De organisatie leidt gekwalificeerd personeel op,...

Einde extra kosten 0900-nummer voor klantenservice

Vanaf 1 juli 2017 moet de klantenservice van iedere organisatie voor standaardkosten bereikbaar zijn. Bedrijven mogen geen extra kosten meer...

Kosten bellen naar klantenservice mogelijk gemaximaliseerd

Uitspraak van het Europese Hof van Justitie: de klantenservice van organisaties moeten via de standaard kosten (niet meer dan het...

Hoe bereikbaar zijn politieke partijen in aanloop naar de verkiezingen?

Er is geen ontkomen aan: op iedere hoek van de straat word je aangesproken door fanatieke campagnevoerders van allerlei politieke...

ContactCare biedt de (live) Chat oplossing vanaf 5 chats per dag

Steeds vaker wordt chat in een adem genoemd met klantenservice. Consumenten willen steeds sneller geholpen worden. Wie weet overweeg je...