Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Partners in soorten en maten

Kennispartners

MT/Sprout Kennispartners profileren zich inhoudelijk en hebben voor langere tijd een prominente positie op de website. Samen bepalen we een contentdomein en richten een branded channel in. Vervolgens zorgen wij voor relevante content.

Overzicht

Bedrijfspartners

Bedrijfspartners hebben een bedrijfsprofielpagina op MT/Sprout en profiteren zo mee van de SEO-waarde van het platform. Afhankelijk van het pakket wat deze partners kiezen, kunnen ze ook branded articles en persberichten plaatsen.

Overzicht

MT500-partners

MT/Sprout publiceert jaarlijks de MT500, de lijst van de 500 bedrijven met de beste reputatie. Partners van deze lijst profileren zich inhoudelijk via een business story. De business stories zijn vindbaar per gids, op jaargang en op bedrijfsnaam.

Overzicht

MT1000-partners

MT/Sprout publiceert jaarlijks de MT1000, de lijst van de duizend beste dienstverleners van Nederland. Partners van deze lijst profileren zich inhoudelijk via een business story. De business stories zijn vindbaar per gids, op jaargang en op bedrijfsnaam.

Overzicht

Laatste partnerartikelen

i.s.m. SentinelOne

Partners

Geef cybercriminelen geen kans, zo kun je je beveiligen

Van phishing tot ransomware. Elk jaar worden honderdduizenden bedrijven doelwit van cybercriminelen, ook mkb'ers dus. "Het is niet langer verantwoord...

clock 3 min

i.s.m. Sioo
weerstand bij verandertraject

Verandermanagement

Weerstand bij een verandertraject: ‘Leidinggevenden gaan hier te makkelijk mee om’

Je plan is uitstekend, het managementteam tevreden en het tijdpad zo goed als uitgestippeld. Je kunt gaan uitrollen. Maar zodra...

clock 4 min

i.s.m. New Sales Company

Partners

Structureel bouwen aan je merk met goede content

Marketeers denken nog vaak in campagneperiodes. In een korte periode stevig adverteren om zoveel mogelijk leads te halen. In de...

clock 4 min

i.s.m. Ordina

Partners

‘Technologie is maar één aspect van digitale transformatie’

Digitale transformatie strekt zich uit tot ver voorbij de grenzen van de technologie alléén, stelt Dennis Kaltofen, Director Digital Advisory...

clock 4,5 min

i.s.m. Tableau

Data-analyse

Verantwoord sturen op data met ethiek als focus

Data en ethiek vormen een spanningsveld. Hoe ga je er op verantwoorde wijze mee om? Drie aandachtsvelden.

clock 3,5 min

i.s.m. House of Performance

Performance verbeteren

Hoe zorg je dat je jouw organisatie op cijfers stuurt en niet op onderbuik?

Al beschik je over de beste analisten en tools, dat wil nog niet zeggen dat je team ook daadwerkelijk iets...

clock 5 min

i.s.m. Sioo
door de ogen van een buitenstaander

Verandermanagement

Kijk naar je organisatie alsof je een buitenstaander bent

Als manager is het belangrijk om af en toe ook naar je organisatie te kijken met de blik van een...

clock 4 min

i.s.m. Buckaroo
achteraf betalen

Betaalstrategie

Achteraf betalen? Wen er maar aan

Steeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...

clock 5 min

i.s.m. Webs
Waarom technologie je sterkste salespersoon moet zijn

CRM-platform

Waarom technologie je sterkste salespersoon moet zijn

Technologie maakt marketing persoonlijker, sales efficiënter en customer support beter. Benut daarom de digitale sporen die klanten achterlaten. Ze verbeteren...

clock 3 min

Laatste persberichten

Coaching: goed zorgen voor jezelf, je mensen en dus voor je bedrijf. Alleen, hoe vind je een goede coach?

Door Marianne van Oosterhout-Harmsen, CPCC PCC en Mark Karelse, ACC en bestuurslid ICF   Grijp nu je kans om gratis...

Samen met PAY. en Billink werkt Durlinger verder aan online groei

Durlinger is geen webshop in de klassieke zin: het Limburgse familiebedrijf bestaat al sinds 1881. Dat de schoenenretailer online zo succesvol...

Je bedrijf laten groeien? Behaal je resultaat met online marketing uitbesteden.

Stop je (te) veel energie in de marketing van je bedrijf, maar wil het maar niet lopen? Of haal je...

MT/Sprout biedt partners de mogelijkheid zich inhoudelijk te profileren bij startups, scaleups en grownups. Dat kan op verschillende manieren, met verschillende mogelijkheden en tegen uiteenlopende prijzen.

Interesse?
Surf naar MT/Sprout Agency en ontdek de mogelijkheden.

Naar Agency