Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Podcast: zo won Rogier van Camp (Leapp) het vertrouwen van Apple

In de podcast Drive luister je naar exclusieve interviews met Nederlandse topondernemers, gepresenteerd door Taco Oosterkamp. In deze aflevering vertelt Rogier van Camp, oprichter van Leapp, hoe hij een paar ton op het spel zette voor het optuigen van een nieuwe winkelketen voor opgeknapte Apple-producten.

Taco interviewt in deze podcast ondernemers die miljoenenbedrijven runnen, maar ze begonnen allemaal klein. Vaak letterlijk aan de keukentafel of op een zolderkamer. In Drive duiken we in de oorsprong van hun bedrijf en ondernemerschap: waarom werden ze ondernemer? Wat zat er tegen? Hoe zijn ze zo succesvol geworden?

 

 

Taco praat in deze aflevering met Rogier van Camp. Hij is oprichter van Leapp, een winkelketen van opgeknapte Apple-producten. Het bedrijf, in 2014 én 2015 de snelst groeiende retailer van Nederland, opende de afgelopen jaren 24 eigen winkels. Sinds kort verkoopt Van Camp zijn producten ook via Kijkshop, BCC en Expert.

In deze aflevering van Drive vertelt Van Camp onder meer:
– Waarom hij vindt dat je de fase van idee naar executie beter zonder vreemd vermogen kunt doen
– Hoe Apple stiekem kwam kijken in een van zijn winkels – en nu een goede partner is
– Hoe een artikel in het Eindhovens Dagblad voor een doorbraak zorgde
– Hoe je nerds niet alleen vriendelijk tegen klanten te laten zijn, maar ook echt kunt laten verkopen
– Waarom je je als ondernemer moet omringen met opperhoofden, in plaats van indianen
– Waarom hij de klantenwaardering voor zijn bedrijf eigenlijk te hoog vindt

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Je kunt je via iTunes gratis aanmelden voor alle podcasts. 

Dit artikel werd eerder gepubliceerd op Sprout.