Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

3 workshops waarmee je jouw organisatie laat groeien

Iedere organisatie wil groeien, ook de organisatie waar jij leiding in geeft. Maar hoe ga jij deze groei leiden en vormgeven? We hebben 3 workshops voor je uitgekozen die ervoor zorgen dat jij alle kennis en vaardigheden beheerst om deze groei-ambitie vol vertrouwen aan te gaan.

Je leest nu: 3 workshops waarmee je jouw organisatie laat groeien

Het groeien van een organisatie omvat alle afdelingen, daarom is het nodig om kennis en vaardigheden op te doen in een breed gebied. Drie belangrijke gebieden die bovenaan staan als het aankomt op het klaar zijn voor groei, zijn: account management, marketing en finance.

Als jij nog geen expert bent op alle gebieden en je wilt wel leiding geven aan een organisatie die wil groeien, is dit jouw kans om jouw eigen groei-ambities waar te maken en de leider te worden die jouw organisatie nodig heeft!

Marian Dingenan strategisch accountmanagement

Workshop #1 Strategic account management – 3 experts

Wie zijn jouw strategische klanten en hoe werk je met ze samen? Een belangrijke pijler voor de groei van jouw organisatie is het investeren in deze klantrelaties. Als iemand deze klanten van binnen tot buiten moet kennen, ben jij het als leidinggevende.

In plaats van de constante focus op nieuwe klanten en meer klanten binnen halen, kun je je ook richten op het ontsluiten van meer waarde uit jouw huidige belangrijkste strategische klanten. Er liggen nog zoveel meer kansen op samenwerking en waardecreatie die je kunt benutten, waar wacht je nog op?

Bekwaam jezelf op het gebied van strategisch account management en leer in deze workshop om al het potentieel te ontsluiten in de samenwerking met jouw strategische klanten.

Workshop Strategic Account Management

Henry Ford over team leadership

Workshop #2 Marketing and value creation – Dr. Jason Roos

Hoe zorg je ervoor dat marketing jouw organisatie echt substantieel laat groeien? En dat het geen korte termijn boost geeft, om vervolgens weer dood te bloeden? Juist, door duurzame waarde te creëren waarmee je jouw organisatie voor de lange termijn versterkt. Maar waar begin je?

Je begint bij jouw klanten uiteraard, want als je duurzame waarde wilt creëren is het essentieel dat je jouw klanten centraal stelt. Je moet ze van voor naar achteren begrijpen en strategisch meedenken over hoe je kunt groeien om ze te kunnen blijven bedienen. Als je je op deze manier bezighoudt met marketing, weet je zeker dat je de groei-ambities van jouw organisatie waar kunt maken. Waar wacht je nog op?

Workshop Marketing and value creation

quote financial literacy

Workshop #3 Finance for non-financial managers – 2 experts

Als je als leidinggevende niet financieel onderlegd bent, is er een grote kans dat je je vaak ongemakkelijk voelt in het gezelschap van anderen die dat wel zijn. En dat is zonde. Iedere leidinggevende zou in ieder geval de basis van financiën moeten beheersen zodat je met voldoende zelfvertrouwen kunt meepraten en beslissingen kunt nemen.

En als we het hebben over organisaties met serieuze groei-ambities wordt het financiële deel misschien wel nog belangrijker. Want hoe ga jij de risico’s goed inschatten en een verstandige keuze nemen als je de financiële consequenties niet zelf goed kunt inschatten?

Ben je er klaar voor om de financiële gesprekken met meer zekerheid te gaan voeren? Dan is deze workshop voor jou de perfecte voorbereiding!

Workshop Finance for non-financial managers