Staat contentmarketing nog in de kinderschoenen? Hoe staan bedrijven ervoor op het gebied van contentstrategie, -creatie, -distributie en -budget? En levert het wat op?
In dit onderzoek naar de status van contentmarketing geven we de antwoorden.
Geen producten in je winkelwagen.
Ruim 70 procent van de Nederlandse b2b-marketeers heeft geen ROI-doelstellingen op het gebied van contentmarketing. Dat blijkt uit een steekproef door &content, het contentmarketingbureau van MT MediaGroep. Daarnaast heeft 40 procent van de marketeers geen contentstrategie, terwijl zij dat wel van cruciaal belang vinden.
Staat contentmarketing nog in de kinderschoenen? Hoe staan bedrijven ervoor op het gebied van contentstrategie, -creatie, -distributie en -budget? En levert het wat op?
In dit onderzoek naar de status van contentmarketing geven we de antwoorden.
De redactie van MT/Sprout is altijd op zoek naar mooie verhalen over ondernemen, management en leiderschap. Nieuws, tips of ideeën? Stuur de redactie een e-mail: [email protected]
Je blijvend ontwikkelen is essentieel in een leven waarin je zelf de regie wilt houden, aldus Cees Schenk. Wat zijn...
Cees Schenk
3,5 min
Het GMAT-examen is als een soort poortwachter voor het doen van een MBA. Waar moet je op letten?
Lilian Polderman
4 min
Dat je last hebt van langdurige stress merk je pas in en na de vakantie. Deze tips helpen je je...
Cees Schenk
4 min