Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Gegarandeerd leads ontvangen?

Wij gaan 50, 100 of 200 kwalitatieve leads voor je werven. De definitie van een lead is een download op jouw whitepaper binnen de doelgroep van MT/Sprout. Alle leads zijn AVG- en optin proof. Alle leads worden grondig gecheckt op de door jou gewenste criteria.

Kies je leadgeneratie pakket

€3.475 €5.975 €10.975
Basic Premium Pro
Garantie aantal leads (afhankelijk van jouw definitie) 50 100 200
Co-branded landingspagina
Optioneel: Creatie whitepaper
Aan de slag Aan de slag Aan de slag

1. Kies het aantal leads

Wij gaan 50, 100 of 200 kwalitatieve leads voor je werven. De definitie van een lead is een download op jouw whitepaper binnen de doelgroep van MT/Sprout.
Ben je op zoek naar meer specificaties voor een lead? Neem dan even contact met ons op.
De leads zullen wekelijks (geheel AVG proof) met je gedeeld worden.

2. Converteer door strakke landingspagina’s

MT/Sprout maakt een co-branded landingspagina waar  alle aanvragers van jouw whitepaper, hun gegevens achterlaten. Op deze pagina plaatsen we jouw logo, visuals van de whitepaper en tekst.
In het registratieformulier vragen standaard om naam, bedrijfsnaam, e-mail, telefoonnummer en bedrijfsgrootte. Mocht je meer velden willen inzetten, is dat uiteraard mogelijk.

3. Deel je kennis

MT/Sprout maakt een relevante whitepaper om op deze manier zo efficiënt mogelijk leads te genereren. Maak gebruik van de kennis en kwaliteit van de redactie zodat je zeker weet dat jouw whitepaper aansluit op je doelgroep.
Naast het creëren van de content en de eindredactie, zal de whitepaper professioneel worden opgemaakt inclusief passende visuals.

*Heb je zelf een whitepaper die je wilt inzetten? Dat is mogelijk onder voorbehoud van de beoordeling van je whitepaper.

/

Creatie, garantie én kwaliteit

Met de MT/Sprout partnership weet je vooraf precies waar je aan toe bent. Wij gaan door met campagne voeren totdat de beoogde doelstellingen behaald zijn.

Optioneel maken wij de content
Gegarandeerd leads
Leads worden grondig gecheckt

Ons proces

Funnel leadgeneratie MT/Sprout

Content die converteert is content die antwoord geeft op vragen van gebruikers. Samen met jou kiezen we de juiste doelgroep, bepalen we een passend contentdomein en maken rake content. In tekst, beeld, video en/of audio.

Funnel leadgeneratie MT/Sprout

Redenerend vanuit de doelgroep gaan we op zoek naar de juiste kanalen voor kwalitatief bereik. Dat kan op MT/Sprout zijn, maar ook daarbuiten. De kwaliteit van het bereik staat voorop.

Funnel leadgeneratie MT/Sprout. Activatie.

Met de juiste call to actions converteren we dat bereik naar marketing qualified leads. Via een whitepaper, een aanmelding voor een event of via het opvragen van een boekje of brochure.

Funnel leadgeneratie MT/Sprout. Leads.

De marketing qualified leads die we voor jou genereren delen we dagelijks of wekelijks, maar alleen nadat ze grondig gecheckt zijn op de door jou gewenste criteria.

/

Vragen over de pakketten?

Kom in contact

MT/Sprout Agency heeft de juiste mensen voor je klaarstaan. Stuur eenvoudig een mailtje naar [email protected]

Guido en Andres – Agency

Guido en Andres – Agency

Marketing & Communicatie

Guido en Andres – Agency

Marketing & Communicatie

Kies je pakket

€3.475 €5.975 €10.975
Basic Premium Pro
Garantie aantal leads (afhankelijk van jouw definitie) 50 100 200
Co-branded landingspagina
Optioneel: creatie whitepaper
Aan de slag Aan de slag Aan de slag

Inspiratie

Afbeelding whitepaper leads genereren

Contentmarketing is de manier om klanten voor je te winnen. Maar hoe zet je goede content om in omzet? Oftewel: hoe maak je van je bezoekers waardevolle leads?

In dit gratis whitepaper bespreken we 9 manieren om leads te genereren, die je direct toe kunt passen.

Download whitepaper
Afbeelding whitepaper over contentmarketing

In deze whitepaper contentstrategie gaan we in op de 7 stappen  op weg naar een ronkende contentformule. Want eigenlijk is een contentstrategie vergelijkbaar met een redactionele formule. En om te kunnen acteren als uitgever, moet je denken als uitgever.

Download whitepaper
/