Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Gebruik je brein optimaal

In dit seminar wordt op een duidelijke manier uitgelegd hoe het menselijke brein werkt en hoe jij hier je voordeel mee kunt doen. Een exclusief breinseminar over fitheid, efficiëncy, misleiding, merkenvoorkeur, focus en onderbouwd met nieuwe wetenschappelijke studies. Zoveel mogelijk aangevuld met voorbeelden uit de praktijk, waardoor het direct toepasbaar is.

Na het volgen van dit seminar:

  • Ga je productiever en efficiënter werken
  • Ervaar je minder stress
  • Hou je veel meer tijd over
  • Voel je je vitaler
  • Laat je je minder misleiden door je brein
  • Begrijp je meer hoe je brein werkt

Uniek seminar met 5 topsprekers

Blok 1: Chantal van den Berg
Chantal leert je meer over het keuzegedrag van mensen in relatie tot het brein en neuromarketing-technieken in het dagelijkse leven. Dit doet zij wetenschappelijk onderbouwd.

Blok 2: Mark Tigchelaar
Mark leert je hoe je je aandacht kunt versterken, waardoor je efficiënter kunt werken. Ook leer je meer over het dichten van vier concentratie lekken, met als resultaat: meer rust en overzicht!

Blok 3: Erik Schoppen
Erik vertelt over ontwikkelingen binnen het nieuwe merkdenken, de werking van vertrouwen in het brein, gedragsverandering en duurzaam (merk)leiderschap.

Blok 4: Wouter de Jong
Wouter spreekt over mentale fitheid, sportschool voor de geest, breintraining als proteïne shake voor je hersenen.

Blok 5: Victor Mids
Victor deelt voorbeelden van breinmisleiding en hoe je dit positief kunt gebruiken. Bestaat er eigenlijk wel een vrije wil? Ook deelt hij veel praktijkvoorbeelden en neuropsychologische experimenten, perceptie, ongemerkte beïnvloeding en communicatie.

Dit seminar start om 09:30 uur en eindigt om 17:00 uur. Het is inclusief drankjes, verzorgde lunch en netwerkborrel.

Locatie

AFAS Experience Centre
Inspiratielaan
3833 LB Leusden, Utrecht

Organisator

TopSpeakers
LOGO-Topspeakers.jpg

Kunnen wij je helpen?

Laat je gegevens achter

Heb je een vraag of wil je persoonlijk advies? Of wil je de mogelijkheden horen om een training incompany te houden? Neem dan snel contact met ons op.

Marco Hardes

Marco Hardes

Marketing

Marco Hardes

Marketing