Marketing and Value Creation
Nieuwe bedrijven doen radicaal afwijkende proposities en technologische ontwikkelingen zorgen voor nieuwe mogelijkheden voor groei en het sturen van de markt. Als marketeer is het noodzakelijk dat je de kracht van marketing begrijpt, zodat je hier op succesvolle wijze mee om kunt gaan. Deze overtuigende kracht voegt waarde toe aan nieuwe producten en nieuwe markten. Alleen bedrijven die echte waarde creëren en vasthouden kunnen hun posities op de lange termijn opbouwen en behouden.
Wat ga je leren?
Deze drie dagen durende Engelstalige workshop van RSM Executive Education geeft je een diepgaand inzicht in cruciale kwesties binnen marketing en het creëren van waarde. Je gaat je richten op interne en externe perspectieven. Marketing wordt vooral gezien als een focus op externe factoren, zoals klanten en concurrentie, maar het opbouwen van een gedeeld begrip van hoe de organisatie waarde creëert voor klanten is uiterst belangrijk voor organisatieprestaties op de lange termijn. Hoe kun je je managementvaardigheden inzetten om de marketingstrategie van je bedrijf te stimuleren?
Rotterdam School of Management Erasmus University
Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit (RSM), is een van de top business schools in Europa en helpt studenten, academici en mensen in het bedrijfsleven om positieve veranderingen door te voeren.