Training: KPI’s die wel werken
Tijdens deze training leer je hoe je KPI’s opzet die samenwerking wél bevorderen, jouw klanten beter bedienen en waarbij je ‘knoppen’ krijgt waarmee je écht kunt sturen en jouw ambities kunt realiseren.
Effectieve uitvoering van jouw strategie
De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze – weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten – via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI’s) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI’s leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft niet. Peter Geelen vertelt u tijdens deze training concreet en praktisch hoe het anders kan. Een innovatieve aanpak die zich in de praktijk heeft bewezen. Bovendien staat Peter uitgebreid stil bij hoe KPI’s samenwerking in de keten binnen organisaties verbeteren. Het resultaat is verbluffend.
Wat wordt er tijdens de training behandeld?
Je gaat tijdens de training dieper in op de materie en je krijgt inzicht in alle achterliggende principes. Je leert gevaren herkennen en te vermijden en een KPI-structuur in de richten waarmee je jouw strategie kunt vertalen naar de rest van de organisatie. Zo krijg je door middel van je KPI’s medewerkers en afdelingen die samenwerken. KPI’s die voor uw medewerkers en managers de knoppen zijn waarmee ze prestaties echt kunnen beïnvloeden.
Na afloop van de training:
- Weet je hoe je een succesvol Performance Management Systeem, inclusief werkende KPI’s, op moet zetten en in dient te richten.
- Bevorder je de samenwerking tussen afdelingen én met klanten.
- Draai je aan de juiste knoppen voor duurzaam resultaat.