Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Eéndaagse masterclass Scaling Up met Verne Harnish

Graag zou je snel doorgroeien, zonder gedoe, maar met structuur en consistentie. Hier is een systeem voor, dit systeem heet Scaling Up / Rockefeller Habits. Het is een besturingssysteem voor groeibedrijven richting en voorbij de 1 miljoen omzet. Deze wereldberoemde methodiek is gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Verne Harnish. Het geeft je een vaste en consistente manier van werken, gericht op structuur en groei.

Hoe? Door je hele bedrijf te focussen op 4 thema’s en en 3 disciplines.

De 4 thema’s zijn:

  • Mensen (heb ik de beste mensen op de juiste plek, die de juiste dingen doen?)
  • Strategie (weten we waar we naartoe werken en wat ons ‘speelveld’ is?)
  • Uitvoering (hoe zorg ik voor een consistente kwaliteit in de dagelijkse operatie?)
  • Cash (hoe zorg ik ervoor dat we altijd voldoende liquiditeit hebben?)

De 3 disciplines zijn:

  • Werken met prioriteiten (iedereen in de organisatie weet op elk moment van de dag/week wat er gedaan moet worden en waarom)
  • Meten van kengetallen (iedereen kan objectief aangeven of het een goede dag/week/maand/jaar is geweest)
  • Het hebben van een strak overlegritme (om de prioriteiten en kengetallen te monitoren en bij te sturen).

In één dag klaar voor groei in 2020

De unieke ééndaagse Masterclass Scaling Up (mastering de Rockefeller Habits 2.0, gebaseerd op het nieuwste boek van Verne Harnish) is het uitstekende startpunt voor versnelling van jouw groei in 2020.

In deze inspirerende masterclass komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Een concrete missie en visie – definieer een onderscheidende strategie waarmee je wint;
  • Een onderscheidende positionering – ontdek hoe je jezelf kunt onderscheiden in de markt;
  • Werken met kernwaarden – maak kernwaarden en het bestaansrecht levend in jouw organisatie, zodat je medewerkers energie krijgen en jouw cultuur een magneet wordt voor het aantrekken van de beste mensen;
  • Magische merkbeloften – definieer heldere en ongewone merkbeloften die je onderscheidt van jouw concurrenten en inspeelt op de kernbehoefte van jouw klanten;
  • Duidelijke jaar- en kwartaalfocus – ontdek de belangrijkste beslissingen die jouw team nú kan nemen om draagvlak, reputatie en resultaten te verhogen en de onderscheidende strategie kan vertalen in wat het team nú te doen staat.
  • Overlegritme dat werkt – creëer een overlegritme met dagelijkse -, wekelijkse -, maandelijkse -, driemaandelijkse- en jaarlijkse overleggen. Het ritme en de specifieke agendastructuur maken die overleggen zo effectief dat iedereen er naar uitkijkt;
  • De belangrijkste meetgetallen – kies de drie significante KPI’s (key performance indicators) en stuur jouw bedrijf daarmee aan, dagelijks en wekelijks.

Voor wie

Deze Masterclass is voor scaleup organisaties vanaf 10 medewerkers. Let op: deelname is vanaf 2 personen. Heb je nog geen MT, raden we aan een interne leider mee te nemen. Heb je wel een MT meld dan het hele team aan voor maximaal resultaat.

De dag is gevuld van 09:00 tot 17:00 uur. Je ontvangt gratis het boek Scaling up, Mastering the Rockefeller Habits 2.0 van Verne Harnish. Bereid je voor op een super inspirerende dag, waarin je hard aan de slag gaat!

Kosten

Inschrijven voor deze Masterclass kost €595,- per persoon. LET OP: deelname is vanaf 2 personen. Kom je met een team van 3 of meer personen dan is de prijs €495,- per persoon. Dit is inclusief locatiekosten, koffie en thee, lunch en materialen. Dit tarief is excl. 21% btw.

Programma

Datum Tijd Inhoud
5 Mar. 20 9:00 - 17:00 Het programma draait om de Rockefeller Habits. In deze inspirerende masterclass komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde: Een concrete missie en visie // een onderscheidende positionering // werken met kernwaarden // magische merkbeloften // duidelijke jaar- en kwartaalfocus // overlegritme dat werkt // de belangrijkste meetgetallen

Tijd

9:00 - 17:00


Inhoud

Het programma draait om de Rockefeller Habits. In deze inspirerende masterclass komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde: Een concrete missie en visie // een onderscheidende positionering // werken met kernwaarden // magische merkbeloften // duidelijke jaar- en kwartaalfocus // overlegritme dat werkt // de belangrijkste meetgetallen